FGOD

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next werkt niet meer met Logitech Harmony Elite/hub

Hoi,

Ik heb al een tijdje Logitech Harmony afstandsbedieningen en dat ging altijd goed, tot gisteren. Er is geloof ik een update uitgerolt voor de Next en nu werkt de Harmony afstandsbediening niet meer, maar de orginele wel nog.

 

Ik heb inmiddels al geprobeerd om de next opnieuw toe te voegen aan de harmony, de Arris DVR die op dit forum gemeld wordt te gebruiken, instellingen voor de next bediening aan te passen, maar niets lijkt te helpen...

 

Iemand enig idee?

 

Aan Ziggo zelf, willen jullie of de optie geven voor een rollback of dit probleem zo snel mogelijk oplossen? Dit is verre van handig voor mensen met universele afstandsbedieningen...

2 Reacties 2
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @FGOD

Ook na de update moet de Logitech te koppelen zijn! Ik zie dat onze reactie aan de late kant komt, sorry daarvoor. Is het inmiddels gelukt? 

 

Je kan anders eens proberen de Logitech in te stellen op een Arris dcx960, Pace HD of Cisco HD DVR. Die gebruiken allemaal dezelfde infrarood codes. 
 

 

FGOD
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi, dit had ik geprobeerd maar helaas zonder resultaat (zie mijn post hierboven waarin ik al vermeld dat ik andere apparaten als de Arris had geprobeerd).

 

Vreemd genoeg is het na een aantal dagen weer gaan werken maar heb ik een aantal knoppen toen nog moeten corrigeren. Ik heb geen nieuwe update gekregen van Logitech voor mijn Harmony afstandsbediening, dus ik gok dat jullie er een update achteraan gerolt hebben die dit weer heeft opgelost.

Uitgelicht topic