Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Martijn51
Level 1

Mediabox Next werkt alleen samen met CI+?

Hallo,

Zojuist van Ziggo helpdesk gehoord dat de mediabox Next niet samenwerkt met andere boxen, behalve de CI+ module. Heeft iemand dat ook al ervaren?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.
Level 20
De helpdesk heeft het misschien niet zo handig uitgelegd, maar de interactieve functies die u op de mediabox Next gebruikt zijn niet op andere mediaboxen te gebruiken. Zo kunt u in de cloud bewaarde opnames niet via de Humax bekijken en ook verder kijken naar een programma is niet mogelijk op een andere box. Als later dit jaar een tweede of derde mediabox Next mogelijk wordt kunt u dat daarop wel. Eén troost, het is nu al wel mogelijk via Ziggogo.tv of de Ziggo TV app.

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
acoster
Level 16
In welke hoedanigheid wil je de Next laten 'samen werken' en met welke 'andere boxen' dan?
0 Kudos
Steefb
Level 20
Geen probleem hier met m'n Humax 5200.
Een huurbox (mediabox xl?) moet wel weer worden ingeleverd, maar werkte hier ook perfect met de next ernaast.
0 Kudos
Martijn51
Level 1
Topicstarter
Ik heb ook een Humax 5200, maar daar wordt van gezegd dat hij niet in hetzelfde netwerk kan als de next. Omdat mijn 5200 door Ziggo per ongeluk verwijderd is en vandaag weer toegevoegd is, zal ik morgen nog even afwachten ivm activerering. Ik vond het idd een vreemd verhaal... Maar bedankt Steef voor je reactie, ik wacht het nog even af en kom dan terug bij deze topic
0 Kudos
Martijn51
Level 1
Topicstarter
De Horizon box overigens lever ik natuurlijk wel weer in
0 Kudos
Jan F.
Level 20
De helpdesk heeft het misschien niet zo handig uitgelegd, maar de interactieve functies die u op de mediabox Next gebruikt zijn niet op andere mediaboxen te gebruiken. Zo kunt u in de cloud bewaarde opnames niet via de Humax bekijken en ook verder kijken naar een programma is niet mogelijk op een andere box. Als later dit jaar een tweede of derde mediabox Next mogelijk wordt kunt u dat daarop wel. Eén troost, het is nu al wel mogelijk via Ziggogo.tv of de Ziggo TV app.
0 Kudos
Martijn51
Level 1
Topicstarter
Bedankt Jan voor je reactie, vreemd blijft wel dat de juffrouw / mevrouw van de helpdesk me een nieuwe digitale box opstuurt...
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Martijn51 wrote:
Bedankt Jan voor je reactie, vreemd blijft wel dat de juffrouw / mevrouw van de helpdesk me een nieuwe digitale box opstuurt...

Martijn51 Welke digitale box wordt er nu toegestuurd?
0 Kudos
Martijn51
Level 1
Topicstarter
Jan F. Ik heb geen idee, dat blijft een verrassing!
0 Kudos
Martijn51
Level 1
Topicstarter
Intussen vanmorgen de 5200 box opnieuw geconfigureerd en het blijkt goed te werken. Bedankt Jan F.
0 Kudos