1
Vraag
2
Reageer en help mee
Edwin-next

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next valt uit tijdens gebruik van de Netflix app

Wanneer ik in de Netflix app zit, en diverse previews bekijk van films, gaat de ziggo next spontaan uit. Ik moet hem dan weer aanzetten, er is ook geen foutcode te zien.
Iemand de zelfde ervaring?
5 Reacties 5
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen Edwin-next,

Allereerst welkom op de Community!

Flink vervelend dat je deze problemen ervaart met de Mediabox Next in combinatie met de Netflix app. Je geeft in je bericht aan dat de Mediabox Next spontaan uit gaat. Wordt dan de volledige Mediabox Next uitgeschakeld of gaat de box dan terug naar Live TV?
Ik begrijp uit je bericht dat je dit ervaart bij het bekijken van diverse previews van films. Heb je voor ons een aantal voorbeelden van de previews waarbij je dit probleem hebt ervaart? En kun je deze films wel volledig kijken zonder dat het probleem voorkomt?
Edwin-next
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi, nog een keer getest. Op dit moment als ik de Netflix app selecteer wordt het beeld zwart en de next blijft gewoon aan staan. Geen knop op de afstands bediening dienden nog werkt alleen de uit en aan knop.
Edwin-next
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik gebruik WiFi voor internet connectie, bij de WiFi configuratie geeft next signaalkracjt is aan 100%, bij de test geeft next aan : traag

even later geeft hij weer “hoog” aan.

weer gestest, maar helaas geen positief resultaat, ook bijnde andere apps wordt het beeld zwart, en door de next uit en aan te zetten werkt de next weer
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Zo te merken ligt het dan aan de internetverbinding, al lijkt me niet dat het hoort dat de mediabox vastloopt wanneer er geen goede internetverbinding is.

Heb je de mogelijkheid om de mediabox (tijdelijk) bekabeld met internet te verbinden?
Desnoods even met de kabels over de grond, puur als test.
Edwin-next
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zover werkt het weer ... nu met ethernetkabel. Hiervoor met WiFi heeft het een tijd gewerkt en ondanks dat de WiFi verbinding goed zou zijn ... raakt de next hiervan in de war .

Nu weer verder kijken ! Thanks!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic