Bij stap voor stap zappen scrolt de kanaalkiezer vaak enkele zenders door. Nee, ik hou de knop niet te lang vast. Irritant. Had enkele weken geleden telefonisch contact hierover met de Ziggo helpdesk. Die raadde mij aan de Mediabox Next op de fabrieksinstellingen terug te zetten. Dat bracht verbetering, maar het probleem was niet helemaal weg. Heb het toen maar even zo gelaten maar het is intussen weer erger geworden. Ik heb net opnieuw de fabrieksinstellingen teruggezet, maar het probleem is niet weg. Wat kan ik nog meer doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb de nieuwe afstandsbediening ontvangen en geïnstalleerd. Werkt prima! Ruud en Mariska bedankt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @CvOostwaard
Welkom op de Community! Wat onhandig, zo is de Next natuurlijk niet goed te bedienen. Als de opnieuw instellen van de box niet helpt moeten we denk ik even naar de afstandsbediening zelf kijken. Wil je de batterijen verwijderen en opnieuw plaatsen? Laat je me even weten hoe het dan gaat met het zappen?
Bedankt voor de reactie. Ik had al nieuwe batterijen geprobeerd, hielp niet, heb de oude er terug ingezet, probleem blijft.
Ik kan nog proberen de verbinding van de afstandsbediening met de Mediabox opnieuw in te stellen (had ergens gelezen dat je, na de batterijen een uur lang uit de afstandsbediening te laten, de verbinding met de Mediabox opnieuw moet instellen, klopt dat?) , of denk je dat dat niet helpt.
Dit probleem is al vaker langs gekomen en ook door mijzelf aangegeven.
De afstandsbediening is stuk en je hebt gewoon een nieuwe nodig.
Dat moeten ze nou toch wel eens weten op de helpdesk.
Hey @CvOostwaard,
Ik denk dat dat verder niets uitmaakt en @RuudVoeten de oplossing in zijn bericht heeft getypt. Het lijkt mij ook het allerbeste om de afstandsbediening te vervangen. Ik heb je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd! Dit is uiteraard helemaal kosteloos en het pakketje past door de brievenbus.
We horen graag van je of alles weer in kannen en kruiken is na het ontvangen en uittesten van de nieuwe afstandsbediening
Bedankt, zal het uiteraard laten weten
Heb de nieuwe afstandsbediening ontvangen en geïnstalleerd. Werkt prima! Ruud en Mariska bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.