HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goede dag ik denk dat mijn Next aan het overleiden is.
Ik heb regelmatig geen geluid bij het aan zetten van de next en dat er een paar keer op een avond
het beeld stopt.
Nu heb ik hem pas een keer van het stroom gehaald dan doet hij het weer een 2 dagen oke en dan begint het euvel weer. Heeft iemand een Idee wat het kan zijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
Klopt ik ben boven aan het verbouwen en dus een nieuwe kabel aan het trekken. Deze zit normaal naast die van de radio. Maar ik gaat het proberen zoals jullie zeggen eens kijken wat hij dan gaat doen. Ik laat het weten
Oke en dan waar stop ik de tv van boven in?
TV boven? Die kabel zie ik op de foto niet terug, zit dit op de huidige POA IEC splitter?
Liefst eerst kijken hoe het gaat zonder dat deze aangesloten zit, om uit te sluiten dat het signaal niet het probleem is van deze beeld/geluidproblemen.
@Bert helpt je verder met de verdere aansluitingen. Fijn dat we op dezelfde golflengte zitten nu 🙂
Klopt ik ben boven aan het verbouwen en dus een nieuwe kabel aan het trekken. Deze zit normaal naast die van de radio. Maar ik gaat het proberen zoals jullie zeggen eens kijken wat hij dan gaat doen. Ik laat het weten
mocht het signaal goed genoeg zijn wat binnenkomt, dan kun je een poa op een poa plaatsen (dan heb je dus 3 uitgangen vrij) en dan kan je een 2e tv erop aansluiten. als ie boven dan stoort (omdat het signaal te laag is). dan moet er een versterker komen. dus:
aop > poa > links modem, rechts poa > tv1 + tv2
OF (indien boven signaal slecht is, dus blokkerig beeld etc):
aop > poa > links modem, rechts versterker > tv1 + tv2
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...