Marrasci

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next piept

Sinds afgelopen dinsdag heb ik TV+internet. Alles werkt, maar de Mediabox Next zoemt vrij luid in aan-stand en het meest irritante is de hoge piep in stand-by-stand. Nu zet ik de Next telkens uit na gebruik. Is er een andere oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

@Marrasci ga je nadenken over welk type next je eventueel zou willen beschikken.

Dan zou ik persoonlijk voor de next gaan en niet de mini, de mini heeft mindere aansluitingen.

Beide hebben ze internet nodig maar dat heb je nu ook al met de nog in gebruik zijnde next.

Of denk je na of je wel wilt wisselen, dus de piep blijven horen?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Marrasci ,

Als je de next optilt, is het dan weg?

Ik vermoed dat je een Arris next hebt, klopt dat?

Marrasci
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi. Dat is snel. Klopt, een Arris. De piep blijft als de Next wordt opgetild. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi,

Dat vermoeden had ik al.Er word dat hier vaker gemeld.

 

Een moderator bood bij een andere klant deze opties aan, hopelijk bij jou ook:

1:Omruil naar de Humax next.De Scart en analoge aansluiting vervallen dan.Daarnaast werkt daar de afstandsbediening met toestverlichting en zoekfunctie niet op.Maar deze piept niet in principe. 

 

2:Een next mini.

 

Persoonlijk zou ik voor optie 1 gaan.

 

Marrasci
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank duidelijk! Ik had gehoopt dat het op een andere manier op te lossen viel. Ik ga er dan ff over nadenken. 

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

@Marrasci ga je nadenken over welk type next je eventueel zou willen beschikken.

Dan zou ik persoonlijk voor de next gaan en niet de mini, de mini heeft mindere aansluitingen.

Beide hebben ze internet nodig maar dat heb je nu ook al met de nog in gebruik zijnde next.

Of denk je na of je wel wilt wisselen, dus de piep blijven horen?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Marrasci ik snap dat je het even aangeeft, want als die ''piep'' te irritant wordt, dan is dat een belemmering op het relaxed tv kijken.

Kan je iets met de laatst genoemde tips/adviezen? Als we ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Uitgelicht topic