1
Vraag
2
Reacties
almaderi

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next opnieuw installeren

Hoe kan ik de mediabox Next opnieuw installeren? Dus niet terug naar fabrieksinstellingen, maar een nieuwe, schone intallatie?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
almaderi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is gelukt om de mediabox opnieuw te laten installeren door de knoppen 'channel -' en 'standby' tegelijk 10 seconden ingedrukt te houden terwijl de box met de schakelaar achterop wordt aangezet. Mijn probleem is hiermee opgelost, alles werkt weer zoals het moet 🙂

 

Het geheel een nacht stroomloos maken, heb ik dus niet geprobeerd. Misschien was het daarmee ook wel gelukt. In ieder geval dank voor de tip @Steefb !

 

 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

En waarom zou je dat willen doen?

almaderi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag dat hij alle koppelingen met andere apparaten vergeet. 

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Misschien werkt dit gelijk.

Afstandsbediening koppelen | Klantenservice | Ziggo

 

Anders.

 

Haal hem dan een nachtje van de stroom en verwijder ook de batterijen van de afstandsbediening gedurende die tijd.

Daarna de afstandsbediening opnieuw koppelen.

 

 

almaderi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Had de batterijen er al eens een nacht uitgelaten, maar de box zelf moet dus ook van de stroom..? Ga ik proberen!

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @almaderi, welkom op de Community!

 

Alle koppelingen moesten er even uit! Goed dat je hier met je vraag bent gekomen. Heeft de tip van @Steefb je geholpen en is het gelukt? 🙂

almaderi
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is gelukt om de mediabox opnieuw te laten installeren door de knoppen 'channel -' en 'standby' tegelijk 10 seconden ingedrukt te houden terwijl de box met de schakelaar achterop wordt aangezet. Mijn probleem is hiermee opgelost, alles werkt weer zoals het moet 🙂

 

Het geheel een nacht stroomloos maken, heb ik dus niet geprobeerd. Misschien was het daarmee ook wel gelukt. In ieder geval dank voor de tip @Steefb !

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic