1
Vraag
2
Reacties
mjwilschut

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next opnemen: Foutmelding: Je neemt deze serie al op

Ik wil een serie opnemen maar krijg dan de foutmelding: Je neemt deze serie al op. Het gaat om Tp gear The races op Spike. Ik had deze inderdaad tot voor een week geleden al opgenomen, maar vorige week alle Top Gear opnames verwijderd en alle geplande serie opnames verwijderd. Bij geplande opnames kom ik de serie danook niet tegen. Nu wil ik ze weer allemaal automatisch opnemen (per stuk opnemen lukt wel) vie serie opname werkt niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mjwilschut
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

In de ziggogo eveneens een foutmelding. Ik heb het inmiddels opgelost door via instellingen ALLE geplande opnames in 1x volledig te verwijderen. Nu gedurende de week weer alles kwa opnames instellen, incl de Top Gear races ;-)!

 

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @mjwilschut 

Allereerst welkom op de Community! Hm, dat gaat zo niet lukken dus. Ik ga er maar even vanuit dat je de opname probeert in te plannen vanaf de box. Wil je dit eens proberen vanuit Ziggo GO? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. Laat je het weten?

mjwilschut
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

In de ziggogo eveneens een foutmelding. Ik heb het inmiddels opgelost door via instellingen ALLE geplande opnames in 1x volledig te verwijderen. Nu gedurende de week weer alles kwa opnames instellen, incl de Top Gear races ;-)!

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@mjwilschut Dank voor je bericht, daar kunnen anderen ook weer verder mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic