Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een mediabox next en neem programma's op van o.a. TV5 een Franstalige zender die veel programma's ondertiteld. De laatste paar keer wordt de ondertiteling bij het terugkijken van de opname niet meer weergegeven terwijl de originele uitzending wel ondertiteld was. Navraag bij een familielid met dezelfde box leert dat bij hem wel de ondertiteling bij het afspelen van de opname ook van TV5 wordt weergegeven.
Ik heb de instellingen nagelopen en aanvankelijk stond de ondertiteling uit maar nadat ik die had aangezet en een nieuwe opname had gemaakt bleef de ondertiteling toch weg. Andere zenders hebben dit probleem niet. Als mijn familielid hetzelfde probleem zou hebben dan zou ik de oorzaak bij de zender zoeken maar nu weet ik het niet. Wat te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals beloofd de update. Ik heb de opname gemaakt en deze wordt met ondertitels weergegeven! Het enige dat ik anders heb ingesteld is via Home/instellingen/ondertiteling "aan" aangevinkt. Blijkbaar is dat de oplossing en stond voorheen dat ook zo aangevinkt. Waarom deze instelling is gewijzigd naar "uit" is niet duidelijk. Misschien dat een huisgenoot dat gedaan heeft. Enfin, probleem is opgelost met dank aan de "meedenkers" @@Dave en@Rikst
Beste @LudoW
Hier zijn al reeds meerdere vragen over gedaan met TV5Monde als je volgde doet
Druk eerst op de 3 puntjes ( Nummer 8 )
Anders druk je op de Homeknop en dan tandwiel op rechts vervolgens tabblad Profielen
In de TV Fransaise App doet teletekst het niet, en niet alle programma's op TV5Monde zijn ondertitelt, dat heeft niks met Ziggo te maken maar met TV5Monde zelf.
Als je de zoekfunctie TV5Monde klikt zie je ook de verschillende topic's.
Zoals ik in mijn post al vermeldde heb ik de instellingen reeds nagelopen en zo nodig gewijzigd, desalniettemin dank aan Dave voor zijn uitgebreide info. Vanavond is er weer een uitzending van TV5 Monde Échappées Belles met ondertiteling die ik ga opnemen. Dan kan ik zien of het nu wel met ondertiteling is. Met name het feit dat mijn familielid wel een opname heeft met ondertiteling bracht mij in verwarring omtrent de oorzaak. Ik zal laten weten hoe het na vanavond is.
Zoals beloofd de update. Ik heb de opname gemaakt en deze wordt met ondertitels weergegeven! Het enige dat ik anders heb ingesteld is via Home/instellingen/ondertiteling "aan" aangevinkt. Blijkbaar is dat de oplossing en stond voorheen dat ook zo aangevinkt. Waarom deze instelling is gewijzigd naar "uit" is niet duidelijk. Misschien dat een huisgenoot dat gedaan heeft. Enfin, probleem is opgelost met dank aan de "meedenkers" @@Dave en@Rikst
@LudoW Dat is super goed nieuws! Geniet van je dag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...