1
Vraag
2
Reacties
Safeer

Stamgast
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Mediabox Next omruilen voor een Mediabox Mini

Hi las vandaag dat Ziggo is begonnen met het leveren van de next mini is het mogelijk dat ik mijn mediabox next kan omrullen

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Expert
Expert
  • 12643Posts
  • 573Oplossingen
  • 3479Likes

Voor klanten die TV Compleet of TV Max afnemen is omruilen niet mogelijk als het om de eerste ontvanger gaat.

Zie  inderdaad het topic waar WimC naar verwijst.

Heb je maar 1 box, dan zal je terug moeten naar TV Start, wat inhoud 2 dagen Replay en geen cloudopname mogelijkheid.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1860Posts
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

Dag @Safeer 

Gaat het om een extra Mediabox Next die je wilt omruilen voor een Mini of je gaat het om de Mediabox Next die standaard bij je abonnement werd geleverd? Volgens mij kun je alleen de extra Mediabox Next (dus als je feitelijk twee boxen hebt staan) omruilen voor een Mini.

Safeer
topicstarter
Stamgast
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Dag het gaat om een Mediabox bij mij abonnement

Griet24jp

Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Ja ik las het ook is dit mogelijk

Griet24jp

Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Kun je je huidige mediabox next om ruilen voor de mini uitvoering voor de huiskamer.

Safeer
topicstarter
Stamgast
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Geen idee las wel dat het alleen de tv start abonnement is maar wist dit niet zeker

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1860Posts
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

Omruilen van een Mediabox Next voor een Mediabox Mini kan alleen als het een tweede (extra) Mediabox Next is. Lees dit topic en dan wordt het duidelijk.

RoWi.
Expert
Expert
  • 12643Posts
  • 573Oplossingen
  • 3479Likes

Voor klanten die TV Compleet of TV Max afnemen is omruilen niet mogelijk als het om de eerste ontvanger gaat.

Zie  inderdaad het topic waar WimC naar verwijst.

Heb je maar 1 box, dan zal je terug moeten naar TV Start, wat inhoud 2 dagen Replay en geen cloudopname mogelijkheid.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo