Safeer

Level 5
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Mediabox Next omruilen voor een Mediabox Mini

Hi las vandaag dat Ziggo is begonnen met het leveren van de next mini is het mogelijk dat ik mijn mediabox next kan omrullen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Voor klanten die TV Compleet of TV Max afnemen is omruilen niet mogelijk als het om de eerste ontvanger gaat.

Zie  inderdaad het topic waar WimC naar verwijst.

Heb je maar 1 box, dan zal je terug moeten naar TV Start, wat inhoud 2 dagen Replay en geen cloudopname mogelijkheid.

 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Safeer 

Gaat het om een extra Mediabox Next die je wilt omruilen voor een Mini of je gaat het om de Mediabox Next die standaard bij je abonnement werd geleverd? Volgens mij kun je alleen de extra Mediabox Next (dus als je feitelijk twee boxen hebt staan) omruilen voor een Mini.

Safeer
Topicstarter
Level 5
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Dag het gaat om een Mediabox bij mij abonnement

Griet24jp

Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Ja ik las het ook is dit mogelijk

Griet24jp

Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Kun je je huidige mediabox next om ruilen voor de mini uitvoering voor de huiskamer.

Safeer
Topicstarter
Level 5
  • 68Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Geen idee las wel dat het alleen de tv start abonnement is maar wist dit niet zeker

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Omruilen van een Mediabox Next voor een Mediabox Mini kan alleen als het een tweede (extra) Mediabox Next is. Lees dit topic en dan wordt het duidelijk.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Voor klanten die TV Compleet of TV Max afnemen is omruilen niet mogelijk als het om de eerste ontvanger gaat.

Zie  inderdaad het topic waar WimC naar verwijst.

Heb je maar 1 box, dan zal je terug moeten naar TV Start, wat inhoud 2 dagen Replay en geen cloudopname mogelijkheid.

 

heuvela

Level 6
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

aangezien de mini een stuk minder stroom gebruikt wil ik mijn gewone next omruilen eventueel met bijbetaling geloof iets van 19 euro. is dit mogelijk.

heb nu TV COMPLETE NEXT

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @heuvela, ik heb de ruil voor je in het systeem gezet! Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Heel veel plezier met de mediabox Next mini 🙂 

heuvela

Level 6
  • 80Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

ok top en zijn er kosten aan verbonden ?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@heuvela Wij rekenen hier eenmalig €19,95 voor.   

Uitgelicht topic