Hallo,
welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor Ziggo ), zodat de moderator direct uw gegevens kan achterhalen.
Soms is de Helpdesk super, soms niet erg meedenkend, soms is de kennis niet aanwezig, soms ....... en soms heeft men geen zin.
Het is altijd mogelijk om uw huidige mediabox ( welke ? ) te vervangen door een NextMini. Maar het kan zijn dat uw abonnement daarvoor aangepast moet worden, wat weer tot een verhoging van uw abonnementsgeld kan leiden.
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u aanpassen en/of instellen. Zodra uw vraag behandeld wordt, zal hij/zij zich hier melden.
Ps. een NextMini heeft vaak geen SPdif/optische uitgang. Dus als u die nu gebruikt, dan moet u dat wel aangeven als straks een Ziggo moderator langs komt en u naar uw wensen vraagt.