Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Zeeburgia
Level 15

Mediabox Next na update mogelijk op zwart

Ziggo: Mediabox Next na update mogelijk op zwart | Totaal TV

Dit artikel in TotaalTV heeft betrekking op een komende update in januari en geldt alleen voor gebruikers die de Next niet hebben aangesloten op internet.

e-mail meldingen
Aan Uit
217 Reacties 217
Jarco Kriek
Level 3

@Verwijderd account Normaal reageer ik vrijwel nooit op allerlei dingen die hier op dit forum over mij dan wel mijn artikelen wordt geschreven. Te vermoeiend en na alles voor wat ik hier op het forum ben uitgemaakt is de zin hierin ook tot het nulpunt gezakt.

Maar goed, ik vind het wel zo netjes dat als iemand mij ‘mentioned’ dat ik dan ook reageer. Ja, ik weet de reden. Nee, ik ga het niet zeggen. Voor je het weet, lees ik hier dan weer reacties van de superklantjes dat het speculatie, duimzuigen of wat nog meer is omdat het niet door VodafoneZiggo is bevestigd. Dus het officiêle antwoord staat in het artikel en daar moet je het mee doen. Helaas, kan ik je dus niet meer zeggen.

MR_CHIP
Level 19

ach we wachten de moderators wel af

0 Kudos
youriy
Level 17

Daar hoeft niet per se een ingebouwd modem voor aanwezig te zijn. De humax ontvangers werden ook via de coax geupdate.

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi Jarco,

Alsnog bedankt voor je reactie!

Ik begrijp het.Hopelijk maakt ziggo dit zelf nog een keer bekend.

PS:
Ik had trouwens wel een artikel van je verwacht over het nieuwe level gedoe:)

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

🤣😁

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@youriy  schreef:

Daar hoeft niet per se een ingebouwd modem voor aanwezig te zijn. De humax ontvangers werden ook via de coax geupdate.

Klopt maar dat zegt echt niks over hoe de Next de update's binnenkrijgt. 

MR_CHIP
Level 19

dat dus

de next normaal als mini krijgen via internet zelfse aparte service flow op het ziggo modem

0 Kudos
wewanl
Level 17

Ik hoop dat snel alles iptv wordt bij Ziggo met hogere kwaliteit als dvb-c 

MR_CHIP
Level 19

niet zo vaak ben ik met je eens maar deze keer volmondig "geheel met je eens"

RoWi.
Level 20

@MR_CHIP  schreef:

dat dus

de next normaal als mini krijgen via internet zelfse aparte service flow op het ziggo modem

Hier is het eigenlijk off topic.

Die service flows zijn een vorm van qos dat heeft blijkbaar niks te maken met wat eerder op de community is geschreven dat de IPTV data niet van de afgenomen bandbreedte afgaat. 

Bron

0 Kudos
Jarco Kriek
Level 3

@Verwijderd account Nu ik hier toch ben, wil ik mij hierover - voor wat het waard is - over uitlaten.

Ik dacht dat VodafoneZiggo/Ziggo een bedrijf is met een toekomst maar met dit hele gedoe, ben ik daar toch een beetje aan gaan twijfelen. Ik speelde vroeger zo’n 40 jaar geleden bij de snackbar en in speelhallen graag op videospelletjes als Pac-Man, Donkey Kong en Time Pilot. Bij die spellen had je levels en je was blij als je weer eens een level hoger kwam. Ik moest gelijk terugdenken aan die tijd toen ik hier levels zag.

Het bewijst nogmaals dat VodafoneZiggo heel veel energie steekt om duidelijk inzichtelijk te maken dat het onder de eigen klanten een soort van klasseverschil is. En dat terwijl alle klanten eigenlijk gelijk benaderd (en behandeld) zouden moeten worden. Maar er zal wel ergens een reden voor te verzinnen zijn waarom er nu na superklanten ook levels zijn. En waarschijnlijk komen er in de toekomst ook superlevels. 

MR_CHIP
Level 19

de termen expert/super expert gaan veranderen

Jarco Kriek
Level 3

En hoe zou dit nu komen😀 Maar goed, dat zou de community manager wel verzonnen hebben.😀

RoWi.
Level 20

@MR_CHIP  schreef:

de termen expert/super expert gaan veranderen

Off topic

De termen gaan veranderen maar welk verschil maakt dat? Er zal naar ik verwacht een onderscheid blijven tussen beide de groepen. Dan mag het een ander naampje hebben er zal weinig veranderen maar dat zien we komend jaar wel.

MR_CHIP
Level 19

voor mij voelt het alsof er ook verschil is binnen de groep zelf 

puppie
Level 17

@MR_CHIP dan ben jij niet de enigste, dat gevoel heb ik ook.

En er is een groot verschil tussen de super experts en de experts.

MR_CHIP
Level 19

ik bedoel verschil tussen de experts zelf

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

En wat het nut is om telkens van naam te wijzigen??

Eerst superuser, dan superexpert en dan straks ? .

0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing

@MR_CHIP  schreef:

Ja, maar dat is ook zo.

Sommige gaan wel mee naar uitjes, andere hebben weer toegang tot het besloten forum.

Dat heeft niet elke expert.Ik beide niet, ook geen behoefte aan.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@MR_CHIP  schreef:

Tuurlijk enkele experts zijn gelukkig neutraal, anderen zijn gewoonweg Pro Ziggo daar is niks mis mee. Maar dat maakt het er voor andere klanten met een  vraag er niet beter op.