Ziggo: Mediabox Next na update mogelijk op zwart | Totaal TV
Dit artikel in TotaalTV heeft betrekking op een komende update in januari en geldt alleen voor gebruikers die de Next niet hebben aangesloten op internet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Verwijderd account Normaal reageer ik vrijwel nooit op allerlei dingen die hier op dit forum over mij dan wel mijn artikelen wordt geschreven. Te vermoeiend en na alles voor wat ik hier op het forum ben uitgemaakt is de zin hierin ook tot het nulpunt gezakt.
Maar goed, ik vind het wel zo netjes dat als iemand mij ‘mentioned’ dat ik dan ook reageer. Ja, ik weet de reden. Nee, ik ga het niet zeggen. Voor je het weet, lees ik hier dan weer reacties van de superklantjes dat het speculatie, duimzuigen of wat nog meer is omdat het niet door VodafoneZiggo is bevestigd. Dus het officiêle antwoord staat in het artikel en daar moet je het mee doen. Helaas, kan ik je dus niet meer zeggen.
ach we wachten de moderators wel af
Daar hoeft niet per se een ingebouwd modem voor aanwezig te zijn. De humax ontvangers werden ook via de coax geupdate.
Hoi Jarco,
Alsnog bedankt voor je reactie!
Ik begrijp het.Hopelijk maakt ziggo dit zelf nog een keer bekend.
PS:
Ik had trouwens wel een artikel van je verwacht over het nieuwe level gedoe:)
🤣😁
@youriy schreef:Daar hoeft niet per se een ingebouwd modem voor aanwezig te zijn. De humax ontvangers werden ook via de coax geupdate.
Klopt maar dat zegt echt niks over hoe de Next de update's binnenkrijgt.
dat dus
de next normaal als mini krijgen via internet zelfse aparte service flow op het ziggo modem
Ik hoop dat snel alles iptv wordt bij Ziggo met hogere kwaliteit als dvb-c
niet zo vaak ben ik met je eens maar deze keer volmondig "geheel met je eens"
@MR_CHIP schreef:dat dus
de next normaal als mini krijgen via internet zelfse aparte service flow op het ziggo modem
Hier is het eigenlijk off topic.
Die service flows zijn een vorm van qos dat heeft blijkbaar niks te maken met wat eerder op de community is geschreven dat de IPTV data niet van de afgenomen bandbreedte afgaat.
@Verwijderd account Nu ik hier toch ben, wil ik mij hierover - voor wat het waard is - over uitlaten.
Ik dacht dat VodafoneZiggo/Ziggo een bedrijf is met een toekomst maar met dit hele gedoe, ben ik daar toch een beetje aan gaan twijfelen. Ik speelde vroeger zo’n 40 jaar geleden bij de snackbar en in speelhallen graag op videospelletjes als Pac-Man, Donkey Kong en Time Pilot. Bij die spellen had je levels en je was blij als je weer eens een level hoger kwam. Ik moest gelijk terugdenken aan die tijd toen ik hier levels zag.
Het bewijst nogmaals dat VodafoneZiggo heel veel energie steekt om duidelijk inzichtelijk te maken dat het onder de eigen klanten een soort van klasseverschil is. En dat terwijl alle klanten eigenlijk gelijk benaderd (en behandeld) zouden moeten worden. Maar er zal wel ergens een reden voor te verzinnen zijn waarom er nu na superklanten ook levels zijn. En waarschijnlijk komen er in de toekomst ook superlevels.
de termen expert/super expert gaan veranderen
En hoe zou dit nu komen😀 Maar goed, dat zou de community manager wel verzonnen hebben.😀
@MR_CHIP schreef:de termen expert/super expert gaan veranderen
Off topic
De termen gaan veranderen maar welk verschil maakt dat? Er zal naar ik verwacht een onderscheid blijven tussen beide de groepen. Dan mag het een ander naampje hebben er zal weinig veranderen maar dat zien we komend jaar wel.
voor mij voelt het alsof er ook verschil is binnen de groep zelf
@MR_CHIP dan ben jij niet de enigste, dat gevoel heb ik ook.
En er is een groot verschil tussen de super experts en de experts.
ik bedoel verschil tussen de experts zelf
En wat het nut is om telkens van naam te wijzigen??
Eerst superuser, dan superexpert en dan straks ? .
@MR_CHIP schreef:ik bedoel verschil tussen de experts zelf
Ja, maar dat is ook zo.
Sommige gaan wel mee naar uitjes, andere hebben weer toegang tot het besloten forum.
Dat heeft niet elke expert.Ik beide niet, ook geen behoefte aan.
@MR_CHIP schreef:ik bedoel verschil tussen de experts zelf
Tuurlijk enkele experts zijn gelukkig neutraal, anderen zijn gewoonweg Pro Ziggo daar is niks mis mee. Maar dat maakt het er voor andere klanten met een vraag er niet beter op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.