Ziggo: Mediabox Next na update mogelijk op zwart | Totaal TV
Dit artikel in TotaalTV heeft betrekking op een komende update in januari en geldt alleen voor gebruikers die de Next niet hebben aangesloten op internet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
hij heet jarco 😄
Autocorrectie zat weer in de weg @MR_CHIP 😅
Pas het zo ff aan, hopelijk heeft hij t nog niet gezien.
haha pas op hoor anders verschijn je straks in een artikel
Aanpassen is inmiddels overal gelukt:)
@Verwijderd account schreef:Ah ok.
Ik doel op als het echt waar is dat de XL stopt met werken.
Dat lijkt toch echt waar te zijn, anders was dat topic waar ik naar verwijs niet gestart. Zwart beeld is iets anders dan stoppen met werken, maar veel zal je er dan niet aan hebben.
Jarco zal wel iemand kennen die bij ziggo werkt, aangezien dat honderden mensen zijn is dat niet zo moeilijk natuurlijk. snap alleen niet dat er zo moeilijk word gedaan over het feit dat er experts/super-experts zijn. het is toch logisch dat bijvoorbeeld tobias (die echt heeeeeel veel weet) een bepaalde "rang" heeft die iemand die 5 minuten geleden zijn account heeft aangemaakt niet heeft? experts/super-experts zijn een aanvulling op het moderatorteam, alleen krijgen ze er niet voor betaald om hier actief te zijn.. dat het levelsysteem overbodig is ben ik het wel mee eens.
Ik begrijp je punt @Gio2903 , alleen, dan is zo'n rang nog steeds niet erg nuttig.Zonder zo'n cijfer kan hij minstens zo goed helpen, en ik heb ook niet het idee dat hij dat wat uit zou maken.
En een rang is ook niet echt betrouwbaar, Tobias is dan wel heel erg slim hiermee, maar bijvoorbeeld ik heb dus level 16 terwijl mijn kennis niveau over Ziggo dingen echt niet al te hoog is.
Ziggo zou Tobias een contact moeten aanbieden. Hij heeft er echt heel veel verstand van!
Maar weet iemand waarom Ziggo die “levels” en “rangen” heeft toegevoegd. Naar mijn idee zegt het alleen maar hoe vaak iemand hier actief is op de community
dan verschillen we daarin van mening. ik vind het best logisch dat je meerdere "rangen" hebt. zo is het voor nieuwe mensen hier ook duidelijk dat ze reactie krijgen van een beginner of iemand die er wat meer kennis over heeft. ik zou mezelf niet kunnen vergelijken met tobias, dus staat hij hoger, maar ik weet wel meer dan iemand die hier een week actief is en net klant is bij ziggo. er word door sommige mensen te zwaar aan getrokken vind ik
@Verwijderd account schreef:Ik begrijp je punt @Gio2903 , alleen, dan is zo'n rang nog steeds niet erg nuttig.Zonder zo'n cijfer kan hij minstens zo goed helpen, en ik heb ook niet het idee dat hij dat wat uit zou maken.
En een rang is ook niet echt betrouwbaar, Tobias is dan wel heel erg slim hiermee, maar bijvoorbeeld ik heb dus level 16 terwijl mijn kennis niveau over Ziggo dingen echt niet al te hoog is.
Precies en iemand die net een account maakt kan nog wel eens veel meer weten dan bijvoorbeeld genoemde Tobias. Dat zegt dus echt niet zoveel.
Echter daar gaat het hier niet om. Daar is een ander topic.
een compleet nutteloos systeem wat steeds wordt aangepast/verkinderlijkerd
@BvanWijk schreef:Maar weet iemand waarom Ziggo die “levels” en “rangen” heeft toegevoegd. Naar mijn idee zegt het alleen maar hoe vaak iemand hier actief is op de community
@BvanWijk de levels zijn nieuw de rangen zijn juist verdwenen. Zie dit topic. https://community.ziggo.nl/t5/Over-de-Community/Nieuw-op-de-Community-Ranks-en-badges/m-p/1106381/hi...
@MR_CHIP schreef:een compleet nutteloos systeem wat steeds wordt aangepast/verkinderlijkerd
Even een off topic reactie van mij en tegen wat gevoelige benen aan schoppen.
Een goede provider met een goed systeem, heeft helemaal geen community/forum nodig. Dat zijn allemaal weer extra systemen met bijkomende kosten.
@RoWi. schreef:
@BvanWijk schreef:Maar weet iemand waarom Ziggo die “levels” en “rangen” heeft toegevoegd. Naar mijn idee zegt het alleen maar hoe vaak iemand hier actief is op de community
@BvanWijk de levels zijn nieuw de rangen zijn juist verdwenen. Zie dit topic. https://community.ziggo.nl/t5/Over-de-Community/Nieuw-op-de-Community-Ranks-en-badges/m-p/1106381/hi...
@RoWi. De 'rangen' zijn nog niet helemaal verdwenen want expert en super expert zijn er nog. Maar goed dat je mij er op wijst. Ik had het topic niet gezien/gelezen.
ach ik beschouw dit forum de enige klantenservice van ziggo de rest tel ik al niet meer mee
Dat het extra geld kost ben ik met je eens @RoWi. maar via een community/forum kunnen klanten feedback geven.
@MR_CHIP schreef:ach ik beschouw dit forum de enige klantenservice van ziggo de rest tel ik al niet meer mee
Daar lijkt Ziggo dan ook naar toe te willen, via bijna elke weg wordt je naar de Community gestuurd. Voor mijn gevoel kon er via de telefonische klantenservice voor heen meer dan nu.
zouden ze dat express doen wat winnen ze daarmee , geld besparing? , hier heb je veel meer kans op negatieve publiciteit
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.