Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Zeeburgia
Level 15

Mediabox Next na update mogelijk op zwart

 

Ziggo: Mediabox Next na update mogelijk op zwart | Totaal TV

 

Dit artikel in TotaalTV heeft betrekking op een komende update in januari en geldt alleen voor gebruikers die de Next niet hebben aangesloten op internet.

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
217 Reacties 217
MR_CHIP
Level 19

hij heet jarco 😄

Verwijderd account
Niet van toepassing

Autocorrectie zat weer in de weg @MR_CHIP 😅

Pas het zo ff aan, hopelijk heeft hij t nog niet gezien.

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

haha pas op hoor anders verschijn je straks in een artikel

Verwijderd account
Niet van toepassing

Aanpassen is inmiddels overal gelukt:)

RoWi.
Level 20

@Verwijderd account  schreef:

Ah ok.

 

Ik doel op als het echt waar is dat de XL stopt met werken.

 


Dat lijkt toch echt waar te zijn, anders was dat topic waar ik naar verwijs niet gestart. Zwart beeld is iets anders dan stoppen met werken, maar veel zal je er dan niet aan hebben.

Gio2903
Level 17

Jarco zal wel iemand kennen die bij ziggo werkt, aangezien dat honderden mensen zijn is dat niet zo moeilijk natuurlijk. snap alleen niet dat er zo moeilijk word gedaan over het feit dat er experts/super-experts zijn. het is toch logisch dat bijvoorbeeld tobias (die echt heeeeeel veel weet) een bepaalde "rang" heeft die iemand die 5 minuten geleden zijn account heeft aangemaakt niet heeft? experts/super-experts zijn een aanvulling op het moderatorteam, alleen krijgen ze er niet voor betaald om hier actief te zijn.. dat het levelsysteem overbodig is ben ik het wel mee eens.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik begrijp je punt @Gio2903 , alleen, dan is zo'n rang nog steeds niet erg nuttig.Zonder zo'n cijfer kan hij minstens zo goed helpen, en ik heb ook niet het idee dat hij dat wat uit zou maken.

En een rang is ook niet echt betrouwbaar, Tobias is dan wel heel erg slim hiermee, maar bijvoorbeeld ik heb dus level 16 terwijl mijn kennis niveau over Ziggo dingen echt niet al te hoog is.

0 Kudos
BvanWijk
Level 14

Ziggo zou Tobias een contact moeten aanbieden. Hij heeft er echt heel veel verstand van!

BvanWijk
Level 14

Maar weet iemand waarom Ziggo die “levels” en “rangen” heeft toegevoegd. Naar mijn idee zegt het alleen maar hoe vaak iemand hier actief is op de community 

Gio2903
Level 17

dan verschillen we daarin van mening. ik vind het best logisch dat je meerdere "rangen" hebt. zo is het voor nieuwe mensen hier ook duidelijk dat ze reactie krijgen van een beginner of iemand die er wat meer kennis over heeft. ik zou mezelf niet kunnen vergelijken met tobias, dus staat hij hoger, maar ik weet wel meer dan iemand die hier een week actief is en net klant is bij ziggo. er word door sommige mensen te zwaar aan getrokken vind ik

RoWi.
Level 20

@Verwijderd account  schreef:

Ik begrijp je punt @Gio2903 , alleen, dan is zo'n rang nog steeds niet erg nuttig.Zonder zo'n cijfer kan hij minstens zo goed helpen, en ik heb ook niet het idee dat hij dat wat uit zou maken.

En een rang is ook niet echt betrouwbaar, Tobias is dan wel heel erg slim hiermee, maar bijvoorbeeld ik heb dus level 16 terwijl mijn kennis niveau over Ziggo dingen echt niet al te hoog is.


Precies en iemand die net een  account maakt kan nog wel eens veel meer weten dan bijvoorbeeld genoemde Tobias. Dat zegt dus echt niet zoveel. 

 

Echter daar gaat het hier niet om. Daar is een ander topic.

MR_CHIP
Level 19

een compleet nutteloos systeem wat steeds wordt aangepast/verkinderlijkerd 

RoWi.
Level 20

@BvanWijk  schreef:

Maar weet iemand waarom Ziggo die “levels” en “rangen” heeft toegevoegd. Naar mijn idee zegt het alleen maar hoe vaak iemand hier actief is op de community 


@BvanWijk de levels zijn nieuw de rangen zijn juist verdwenen. Zie dit topic. https://community.ziggo.nl/t5/Over-de-Community/Nieuw-op-de-Community-Ranks-en-badges/m-p/1106381/hi...

 

 

RoWi.
Level 20

@MR_CHIP  schreef:

een compleet nutteloos systeem wat steeds wordt aangepast/verkinderlijkerd 


Even een off topic reactie van mij en tegen wat gevoelige benen aan schoppen.

 

Een goede provider met een goed systeem, heeft helemaal geen  community/forum nodig. Dat zijn allemaal weer extra systemen met bijkomende kosten.

 

BvanWijk
Level 14

@RoWi.  schreef:

@BvanWijk  schreef:

Maar weet iemand waarom Ziggo die “levels” en “rangen” heeft toegevoegd. Naar mijn idee zegt het alleen maar hoe vaak iemand hier actief is op de community 


@BvanWijk de levels zijn nieuw de rangen zijn juist verdwenen. Zie dit topic. https://community.ziggo.nl/t5/Over-de-Community/Nieuw-op-de-Community-Ranks-en-badges/m-p/1106381/hi...

 

 



@RoWi. De 'rangen' zijn nog niet helemaal verdwenen want expert en super expert zijn er nog. Maar goed dat je mij er op wijst. Ik had het topic niet gezien/gelezen.
MR_CHIP
Level 19

ach ik beschouw dit forum de enige klantenservice van ziggo de rest tel ik al niet meer mee

BvanWijk
Level 14

Dat het  extra geld kost ben ik met je eens @RoWi. maar via een community/forum kunnen klanten feedback geven.

RoWi.
Level 20

@BvanWijk  schreef:

Dat het  extra geld kost ben ik met je eens @RoWi. maar via een community/forum kunnen klanten feedback geven.


Ook bij providers zonder een  forum kan je feedback geven. Het gaat er om gebeurd er iets met de feedback, soms wel meestal niet, of na lang genoeg aandringen.

RoWi.
Level 20

@MR_CHIP  schreef:

ach ik beschouw dit forum de enige klantenservice van ziggo de rest tel ik al niet meer mee


Daar lijkt  Ziggo dan ook naar toe te willen, via bijna elke weg wordt je naar de Community gestuurd. Voor mijn gevoel kon er via de telefonische klantenservice voor heen meer dan nu.

MR_CHIP
Level 19

zouden ze dat express doen wat winnen ze daarmee , geld besparing? , hier heb je veel meer kans op negatieve publiciteit