1
Vraag
2
Reacties
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Mediabox Next na update mogelijk op zwart

 

Ziggo: Mediabox Next na update mogelijk op zwart | Totaal TV

 

Dit artikel in TotaalTV heeft betrekking op een komende update in januari en geldt alleen voor gebruikers die de Next niet hebben aangesloten op internet.

Oplossing
217 Reacties 217
Jarco Kriek

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

@Verwijderd account Normaal reageer ik vrijwel nooit op allerlei dingen die hier op dit forum over mij dan wel mijn artikelen wordt geschreven. Te vermoeiend en na alles voor wat ik hier op het forum ben uitgemaakt is de zin hierin ook tot het nulpunt gezakt.

 

Maar goed, ik vind het wel zo netjes dat als iemand mij ‘mentioned’ dat ik dan ook reageer. Ja, ik weet de reden. Nee, ik ga het niet zeggen. Voor je het weet, lees ik hier dan weer reacties van de superklantjes dat het speculatie, duimzuigen of wat nog meer is omdat het niet door VodafoneZiggo is bevestigd. Dus het officiêle antwoord staat in het artikel en daar moet je het mee doen. Helaas, kan ik je dus niet meer zeggen.

MR_CHIP

Level 19
  • 12739Posts
  • 138Oplossingen
  • 4297Likes

ach we wachten de moderators wel af

youriy

Level 17
  • 3118Posts
  • 155Oplossingen
  • 752Likes

Daar hoeft niet per se een ingebouwd modem voor aanwezig te zijn. De humax ontvangers werden ook via de coax geupdate.

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi Jarco,

Alsnog bedankt voor je reactie!

Ik begrijp het.Hopelijk maakt ziggo dit zelf nog een keer bekend.

PS:
Ik had trouwens wel een artikel van je verwacht over het nieuwe level gedoe:)

MR_CHIP

Level 19
  • 12739Posts
  • 138Oplossingen
  • 4297Likes

🤣😁

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@youriy  schreef:

Daar hoeft niet per se een ingebouwd modem voor aanwezig te zijn. De humax ontvangers werden ook via de coax geupdate.


Klopt maar dat zegt echt niks over hoe de Next de update's binnenkrijgt. 

MR_CHIP

Level 19
  • 12739Posts
  • 138Oplossingen
  • 4297Likes

dat dus

de next normaal als mini krijgen via internet zelfse aparte service flow op het ziggo modem

wewanl

Level 16
  • 2468Posts
  • 23Oplossingen
  • 949Likes

Ik hoop dat snel alles iptv wordt bij Ziggo met hogere kwaliteit als dvb-c 

MR_CHIP

Level 19
  • 12739Posts
  • 138Oplossingen
  • 4297Likes

niet zo vaak ben ik met je eens maar deze keer volmondig "geheel met je eens"

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@MR_CHIP  schreef:

dat dus

de next normaal als mini krijgen via internet zelfse aparte service flow op het ziggo modem


Hier is het eigenlijk off topic.

 

Die service flows zijn een vorm van qos dat heeft blijkbaar niks te maken met wat eerder op de community is geschreven dat de IPTV data niet van de afgenomen bandbreedte afgaat. 

Bron

 

Jarco Kriek

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

@Verwijderd account Nu ik hier toch ben, wil ik mij hierover - voor wat het waard is - over uitlaten.

 

Ik dacht dat VodafoneZiggo/Ziggo een bedrijf is met een toekomst maar met dit hele gedoe, ben ik daar toch een beetje aan gaan twijfelen. Ik speelde vroeger zo’n 40 jaar geleden bij de snackbar en in speelhallen graag op videospelletjes als Pac-Man, Donkey Kong en Time Pilot. Bij die spellen had je levels en je was blij als je weer eens een level hoger kwam. Ik moest gelijk terugdenken aan die tijd toen ik hier levels zag.

 

Het bewijst nogmaals dat VodafoneZiggo heel veel energie steekt om duidelijk inzichtelijk te maken dat het onder de eigen klanten een soort van klasseverschil is. En dat terwijl alle klanten eigenlijk gelijk benaderd (en behandeld) zouden moeten worden. Maar er zal wel ergens een reden voor te verzinnen zijn waarom er nu na superklanten ook levels zijn. En waarschijnlijk komen er in de toekomst ook superlevels. 

MR_CHIP

Level 19
  • 12739Posts
  • 138Oplossingen
  • 4297Likes

de termen expert/super expert gaan veranderen

Jarco Kriek

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes

En hoe zou dit nu komen😀 Maar goed, dat zou de community manager wel verzonnen hebben.😀

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@MR_CHIP  schreef:

de termen expert/super expert gaan veranderen


Off topic

De termen gaan veranderen maar welk verschil maakt dat? Er zal naar ik verwacht een onderscheid blijven tussen beide de groepen. Dan mag het een ander naampje hebben er zal weinig veranderen maar dat zien we komend jaar wel.

MR_CHIP

Level 19
  • 12739Posts
  • 138Oplossingen
  • 4297Likes

voor mij voelt het alsof er ook verschil is binnen de groep zelf 

puppie

Level 17
  • 2811Posts
  • 71Oplossingen
  • 1148Likes

@MR_CHIP dan ben jij niet de enigste, dat gevoel heb ik ook.

En er is een groot verschil tussen de super experts en de experts.

MR_CHIP

Level 19
  • 12739Posts
  • 138Oplossingen
  • 4297Likes

ik bedoel verschil tussen de experts zelf

Verwijderd account
Niet van toepassing

En wat het nut is om telkens van naam te wijzigen??

Eerst superuser, dan superexpert en dan straks ? .

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@MR_CHIP  schreef:

ik bedoel verschil tussen de experts zelf


Ja, maar dat is ook zo.

Sommige gaan wel mee naar uitjes, andere hebben weer toegang tot het besloten forum.

Dat heeft niet elke expert.Ik beide niet, ook geen behoefte aan.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6355Likes

@MR_CHIP  schreef:

ik bedoel verschil tussen de experts zelf


Tuurlijk enkele experts zijn gelukkig neutraal, anderen zijn gewoonweg Pro Ziggo daar is niks mis mee. Maar dat maakt het er voor andere klanten met een  vraag er niet beter op.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic