Hey all.
Poeh. Zelden heb ik een nieuw topic met zoveel reacties gezien hier! Daar moet ik straks even van bijkomen ;-).
Vooropgesteld; het is in dit topic meermaals compleet offtopic gegaan. Jullie zullen begrijpen dat het nog lelijker en chaotischer wordt als ik die berichten er nu allemaal tussenuit vis, dus ik laat het staan. Besef echter wel dat dit indruist tegen de huisregels en dat een topic als deze er echt veel onoverzichtelijker van wordt. Jammer, want jullie merken ook dat dit een hot topic is.
Dan nu. Het onderwerp van dit topic. Ik heb een korte Q&A die ik hier plaats waar jullie denk ik een hoop van de informatie uit kunnen halen die gezocht wordt. Blijven er vragen over, dan hoor ik het graag!
Waarom moet de Mediabox Next verbonden zijn met een Ziggo internet verbinding om TV te kunnen kijken?
De Mediabox Next ontvangt de abonnementsgegevens via een beveiligde verbinding. Om de beveiliging te waarborgen is het belangrijk dat de verbinding via het Ziggo netwerk loopt en de Mediabox Next dus is aangesloten op een Ziggo modem.
Waarom werkte het eerder wel via een andere internet aanbieder en nu niet meer?
Om de beveiliging te waarborgen is deze keuze gemaakt. Het is daarom belangrijk dat de verbinding via het Ziggo netwerk loopt en de Mediabox Next dus is aangesloten op een Ziggo modem.
Wat moet ik doen als ik de Mediabox Next al op een Ziggo internet verbinding aangesloten heb maar nog zwart beeld heb?
We helpen je graag om de verbinding van de Mediabox Next herstellen. Maak een topic aan, dan komen we er gezamenlijk vast uit!
Hoe kan ik toch via een andere Internet aanbieder de Mediabox Next blijven gebruiken?
Dit is helaas niet mogelijk.
Als ik niets doe, wat gebeurt er dan?
Dan gaat op 24 januari het beeld op zwart.
Kan ik compensatie krijgen als de mediabox na 24 januari niet meer werkt?
Bij uitval van Ziggo diensten door een storing in het Ziggo netwerk, die langer duurt dan 12 uur, heeft u recht op een compensatie. Meer informatie en voorwaarden vind je online.