Opgelost! Ga naar oplossing.
De Mediabox kun je met de Logitech Harmony hub bedienen.
De Logitech Harmony kun je weer met de Google Home bedienen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De Mediabox kun je met de Logitech Harmony hub bedienen.
De Logitech Harmony kun je weer met de Google Home bedienen.
Pieter Kleine wrote:
Ja, dit kan; maar wel beperkt. Enkel aan en uitzetten. Overige commando's zijn niet mogelijk.
Mikeconcepts wrote:
Ik mis ook nog de Google home integratie. Als ik nu de routine "ik ga naar bed" gebruik gaan al m'n lampen, TV, stekkers etc uit maar de Mediabox next moet helaas nog handmatig.
Jopio wrote:Mikeconcepts wrote:De Mediabox (in de Logitech Harmony ingevoerd als: Arris, zie boven) kun je gewoon als extra regel uitzetten bij je commando: "ik ga naar bed".
Ik mis ook nog de Google home integratie. Als ik nu de routine "ik ga naar bed" gebruik gaan al m'n lampen, TV, stekkers etc uit maar de Mediabox next moet helaas nog handmatig.
Bij ons werkt het probleemloos.
https://github.com/Sholofly/arrisdcx960 Werkt in Home Assistant 🙂
Mooi, maar voor een leek niet te doen natuurlijk.
Hier kan ik niets mee. Ik wil mijn next mini direct met google home kunnen bedienen. Minimaal aan en uit kunnen zetten. Ik ben niet geïnteresseerd in een wrokaround, zeker niet als ik daar extra inversteringen voor moet doen.
Goedemiddag @bruijnst1, als ik het topic doorlees dan zie ik vele tips and tricks staan. Wat is de reden waarom je geen workaround wil uitvoeren?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.