Goedemiddag,
Ik ben blijkbaar niet de enige met een Mediabox Next die lawaai maakt. Nu de radio ook via de TV gaat is dat des te vervelender. Alle tips al gezien en niks van toepassing. Kan ik een ander exemplaar krijgen? Bvd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Alright, dan is dat inderdaad een logische vervolgstap. PostNL zal deze nieuwe box zo snel mogelijk bezorgen, laat je weten hoe het gaat als deze box aangesloten is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Welkom op de Ziggo Community @MarcovdNoordaa! Een vocale mediabox Next klinkt natuurlijk super vals naast een mooi nummer. Zou je kunnen omschrijven om wat voor geluid het precies gaat (piepend, schrapend of zoemend)? Dan gaan we samen opzoek naar een oplossing, zodat je in alle rust naar de radio kunt luisteren.
De gegevens waar @Bert om vraagt, zouden ons enorm helpen. Zou je deze toe kunnen voegen aan je profiel?
Dank voor je reactie. Het klinkt als een harde schijf die alsmaar bezig is. Ik zal mijn contactinfo toevoegen.
@MarcovdNoordaa Super, dankjewel! Ik zie dat je de mediabox Next van ons hebt. Heb je deze in Eco stand staan? Dan kan het zijn dat deze een hoog frequent geluid maakt. In de middelste stand en in de snelle start, zou dit niet het geval moeten zijn. Hoe je dit aanpast lees je hier.
Helaas: geprobeerd, maar het helpt echt niet... Kan ik geen ander exemplaar krijgen en kijken of dat helpt?
Alright, dan is dat inderdaad een logische vervolgstap. PostNL zal deze nieuwe box zo snel mogelijk bezorgen, laat je weten hoe het gaat als deze box aangesloten is?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.