1
Vraag
2
Reacties
MarcovdNoordaa

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next maakt lawaai

Goedemiddag,

 

Ik ben blijkbaar niet de enige met een Mediabox Next die lawaai maakt. Nu de radio ook via de TV gaat is dat des te vervelender. Alle tips al gezien en niks van toepassing. Kan ik een ander exemplaar krijgen? Bvd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Alright, dan is dat inderdaad een logische vervolgstap. PostNL zal deze nieuwe box zo snel mogelijk bezorgen, laat je weten hoe het gaat als deze box aangesloten is? 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @MarcovdNoordaa! Een vocale mediabox Next klinkt natuurlijk super vals naast een mooi nummer. Zou je kunnen omschrijven om wat voor geluid het precies gaat (piepend, schrapend of zoemend)? Dan gaan we samen opzoek naar een oplossing, zodat je in alle rust naar de radio kunt luisteren. 

 

 

De gegevens waar @Bert om vraagt, zouden ons enorm helpen. Zou je deze toe kunnen voegen aan je profiel? 

MarcovdNoordaa
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. Het klinkt als een harde schijf die alsmaar bezig is. Ik zal mijn contactinfo toevoegen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@MarcovdNoordaa Super, dankjewel! Ik zie dat je de mediabox Next van ons hebt. Heb je deze in Eco stand staan? Dan kan het zijn dat deze een hoog frequent geluid maakt. In de middelste stand en in de snelle start, zou dit niet het geval moeten zijn. Hoe je dit aanpast lees je hier

MarcovdNoordaa
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas: geprobeerd, maar het helpt echt niet... Kan ik geen ander exemplaar krijgen en kijken of dat helpt?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Alright, dan is dat inderdaad een logische vervolgstap. PostNL zal deze nieuwe box zo snel mogelijk bezorgen, laat je weten hoe het gaat als deze box aangesloten is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic