Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je in bezit bent van een eigen media box ( Humax/Cisco/Samsung met SmartCard ) of CI+ module kan je die gebruiken voor in de slaapkamer
Diawim wrote:
Ik heb hem 15 mei al besteld maar nog niets ontvangen. Wat moet ik dan nog zelf doen?
Michael Ziggo wrote:
Hoi Diawim,
Daar gaat iets niet lekker! Er staat namelijk geen bestelling in de systemen. Er is dus iets fout gegaan. Sorry! Je stond niet op de lijst om te testen, maar je stond op het interesseformulier. Vanwege de gigantische belangstelling was het staan op de interesselijst geen garantie voor het toen verkrijgen van de Next. Het beste wat je kan doen is wanneer het je schikt via je Mijn Ziggo je abonnement wijzigen of even contact opnemen met ons. Dan maken we de bestelling in orde, want de box is nu voor iedereen te bestellen dus het komt dan zeker goed.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.