Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
MaxH wrote:
Welke functie heeft/krijgt DVR dan? Ik heb de Arris ook vervangen door de Next, Ik weet niet meer wat de DVR deed.... PrevChannel werkt prima. Scheelt weer een extra apparaat (Pace). Ik erger mij nog steeds aan de inconsistentie dat de ChanUp ook daadwerkelijk kanalen "up" doet. Dus 1,2,3,4 enz. en ChanDown 4,3,2,1. Zo hoort het ook. Maar, de bediening van "pijltjes ring" is andersom. Dus als je :small_red_triangle: indrukt, gaan de kanalen omlaag en andersom.
MaxH wrote:
Opnames zit toch ook niet op de originele ab?
De "ring" rond de OK toets, zowel bij de originele als de Harmony. Het werkt wel, maar tegengesteld t.o.v. de kanaal(ook volume) up/down toets.
Heb je hier wat aan ?
jaapRFaap wrote:
Heb je hier wat aan ?
MaxH wrote:
Ik heb DVR toegevoegd, staat er inderdaad tussen bij de Next. Maar, er gebeurt niets wanneer ik er op druk. Ook het lampje van de Next knippert niet. Is dit geen RF knop? Mijn Ultimate One kan alleen IR signalen. Niet dat ik de knop mis, voor de rest werkt alles perfect. Zowel de Next, Denon AV-receiver, Panasonic Blue-Ray als Samsung TV samen en onafhankelijk.
hanh wrote:Heb je hier wat aan ?Ja, moet maar eens opnieuw testen. Misschien dat de Next er nu wel iets van begrijpt.
Toen ik dat deed, behoorlijk lang geleden, want had de Next als tester, werkte het nog niet.
Thanks!
hanh wrote:hanh wrote:Getest en kleuren Buttons inderdaad ok via een voor de Next geschikt Device voor de Harmony.Heb je hier wat aan ?Ja, moet maar eens opnieuw testen. Misschien dat de Next er nu wel iets van begrijpt.
Toen ik dat deed, behoorlijk lang geleden, want had de Next als tester, werkte het nog niet.
Thanks!
Heb dit bij een oudere Firmware versie van de Next eens getest en toen begreep de Next ze niet. Nu wel. Kan bij een Update beter geregeld zijn....... Of ik heb iets raars gedaan bij het testen.
Grappig is dat een Logitech meer Teletext functionaliteit geeft dan de Next-AB.
Nu nog een Button voor het Context Menu en het is perfekt.
En heb je nu Ziggo Mediabox Next gekozen als device?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.