Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
King006 wrote:
Heeft er iemand toevallig ook al een activiteit 'RADIO' gemaakt? zo ja, welke stappen?
crineke wrote:King006 wrote:Als je een reeks bedoeld niet zo moeilijk toch:
Heeft er iemand toevallig ook al een activiteit 'RADIO' gemaakt? zo ja, welke stappen?
1xdown (waarschijnlijk 2x heb ik ook bij een reeks)
4 x right
Select
crineke wrote:
Ja zo heb ik heel veel reeksen,superhandig.
Soms even puzzelen maar dan heb je ook wat?
Een reeks voor reclame doorspoelen bij opnames je bent even 1xbezig met invoeren en reclame is nog maar 1x drukken.
King006 wrote:crineke wrote:Het is gelukt 🙂
Een reeks voor reclame doorspoelen bij opnames je bent even 1xbezig met invoeren en reclame is nog maar 1x drukken.
crineke wrote:
wjharing wrote:crineke wrote:je bedoelt 4 minuten vooruit spoelen?
hangijswijt wrote:
Ik heb een activiteit next aangemaakt en in hierin heeft Logitech een functie channelprevioustest geplaatst die ze uit de Pace DCR-7111 hebben gehaald.
1xdown (waarschijnlijk 2x heb ik ook bij een reeks)
4 x right
Select
crineke wrote:hanh wrote:Die van de pauze bedoel je?20.0pPlaats ik morgen.
King006
Laat dan ook nog ff je reeks zien.
Christopher72 wrote:
@Wijharing: Dat maakt het inderdaad behoorlijk verwarrend. Als je onder jouw box kijkt, staat daar dan hetzelfde merk op als bij de mijne? Die van mij is de Arris DCX960. Met oranje Ziggo - logo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.