Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Killerbean Bedoel je favorieten op de Next of op je Harmony. Op je Harmony moet je altijd eerst een activiteit aanmaken voor dat je daar mee verder gaat. Dus Tv kijken. Je moet Ziggo en Next selecteren i.p.v. de Arris. Zijn meer commando's gedefinieerd.
Als het om zenders gaat moet je bij de favorieten je plaatsnaam aangeven en Ziggo kiezen. Daarna eventueel aanpassen.
@Killerbean de harmony Hub werkt die met een Harmony One?? Ik heb de hub en volgens mij werkt ie alleen met de Companion en Elite AB's en met de app.
Condor1960 wrote:@Killerbean de harmony Hub werkt die met een Harmony One?? Ik heb de hub en volgens mij werkt ie alleen met de Companion en Elite AB's en met de app.
Sorry voor de verwarring, maar het is een Ultimate AB
MaxH wrote:@Killerbean Bedoel je favorieten op de Next of op je Harmony. Op je Harmony moet je altijd eerst een activiteit aanmaken voor dat je daar mee verder gaat. Dus Tv kijken. Je moet Ziggo en Next selecteren i.p.v. de Arris. Zijn meer commando's gedefinieerd.
Als het om zenders gaat moet je bij de favorieten je plaatsnaam aangeven en Ziggo kiezen. Daarna eventueel aanpassen.
Het gaat om favorieten op de Harmony. Ik zal de hele installatie nog eens opnieuw doen, en dan de Ziggo Next ipv de Arris. Verder kreeg ik nog van iemand anders de tip om als eerste de Samsung TV, en dan de Arris en Sonos als apparaten toe te voegen. Wordt vervolgd!
@Killerbean de app op die iPhone werkt wel? Het gaat dus om de werking van de Ultimate AB? De Hub via de app op de phone instellen en de Ultimate die onstellingen over laten nemen. Dat al geprobeerd?
Killerbean wrote:MaxH wrote:@Killerbean Bedoel je favorieten op de Next of op je Harmony. Op je Harmony moet je altijd eerst een activiteit aanmaken voor dat je daar mee verder gaat. Dus Tv kijken. Je moet Ziggo en Next selecteren i.p.v. de Arris. Zijn meer commando's gedefinieerd.
Het gaat om favorieten op de Harmony. Ik zal de hele installatie nog eens opnieuw doen, en dan de Ziggo Next ipv de Arris. Verder kreeg ik nog van iemand anders de tip om als eerste de Samsung TV, en dan de Arris en Sonos als apparaten toe te voegen. Wordt vervolgd!
Die volgorde van toevoegen maakt helemaal niks uit. Het gaat er om wat je daarna doet, het aanwijzen wat iedere apparaat moet doen per activiteit.
Condor1960 wrote:@Killerbean de app op die iPhone werkt wel? Het gaat dus om de werking van de Ultimate AB? De Hub via de app op de phone instellen en de Ultimate die onstellingen over laten nemen. Dat al geprobeerd?
ik kreeg dezelfde foutmelding in zowel de app(ios en android) als de software op de laptop. In de tussentijd de hele installatie overgedaan, en ondanks dat de volgorde volgens @MaxH niets uitmaakt, heeft het wel geholpen, maar wellicht dat toewijzen van favorieten aktief wordt als ik een SamsungTV als apparaat toevoeg en wordt deze functionaliteit nog niet actief als ik een Arris of Ziggo DVR als apparaat toevoeg. Bedankt voor alle hulp!
Wanneer wordt nu eindelijk de TV toets weer ir gemaakt ipv rf?
@hangijswijt schreef:Wanneer wordt nu eindelijk de TV toets weer ir gemaakt ipv rf?
Nooit, of Liberty Global/ Arris moet de juiste nieuwe IR Code tabel aanleveren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.