Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
crineke wrote:
Je kan de logitech niets leren want de arris is een r.f.afstandbediening.
Maar wat ik zelf ? al eerder had geschreven :
job66 wrote:
Even een zijspoor, ik heb veel problemen om de harmony te laten communiceren met de PC ( win10) ik krijg meestal een driver/stuurprogramma fout. Heel soms werkt het wel. Iemand die hier een oplossing voor weet.
King006 wrote:job66 wrote:Heb je de nieuwste versie van de software? Andere USB poort proberen?
Even een zijspoor, ik heb veel problemen om de harmony te laten communiceren met de PC ( win10) ik krijg meestal een driver/stuurprogramma fout. Heel soms werkt het wel. Iemand die hier een oplossing voor weet.
job66 wrote:King006 wrote:Nieuwe soft van Logitech site gehaald, ook op laptop en een andere pc zelfde probleemjob66 wrote:Heb je de nieuwste versie van de software? Andere USB poort proberen?
Ralph71 wrote:
Ook hier zeer tevreden met de Next in combinatie met de Harmony. Ik heb de Next toegevoegd aan de activiteit "TV Kijken", dat werkt allemaal prima. Alleen bij het uitschakelen nog een klein probleem. De Next gaat uit, het lampje wordt blauw en na een seconde springt het apparaat weer aan (wit lampje). Iemand enig idee hoe je dat kan verhelpen in de Harmony app?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.