Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
marcjanssen1112 wrote:
Hi, die Cable Box Arris DCX960 die werkt wel met de Logitech HUB, dus ik kan de Next nu bedienen met mijn logitech, in ieder geval bedankt voor de moeite
hangijswijt wrote:
Dankzij Christopher72 heb ik de "channel previous" functie kunnen programmeren in de Harmony.
Voeg Pace DCR-7111 toe aan apparaten in de activiteit van de next box.
Kies nu "knoppen" - activiteit "next" - apparaat "Pace" - functie "radio" en voeg deze toe aan de gewenste knop.
Ik gebruik deze functie veel en hoop dat anderen er mee geholpen zijn.
crineke wrote:hangijswijt wrote:Heb jij de box met het oranje logo?
Dankzij Christopher72 heb ik de "channel previous" functie kunnen programmeren in de Harmony.
Voeg Pace DCR-7111 toe aan apparaten in de activiteit van de next box.
Kies nu "knoppen" - activiteit "next" - apparaat "Pace" - functie "radio" en voeg deze toe aan de gewenste knop.
Ik gebruik deze functie veel en hoop dat anderen er mee geholpen zijn.
Want ik heb het grijs/witte logo en hij doet het gewoon vanuit zichzelf.
Logitech geeft aan dat er verschil zit in de boxen
crineke wrote:
@wijharing jij hebt de next met het oranje logo staat bij jou dus ook geen contextmenuknop(...) in database,want ze zeiden er is verschil van wit/grijs en oranje logo
wjharing wrote:crineke wrote:Ik heb de witte ziggo next. (was me er niet van bewust dat er verschil tussen de twee zitten, maar je maakt me nu wel erg nieuwsgierig naar de verschillen.).
@wijharing jij hebt de next met het oranje logo staat bij jou dus ook geen contextmenuknop(...) in database,want ze zeiden er is verschil van wit/grijs en oranje logo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.