Vraag
Reacties
Oplossing
Roger73
Level 1

Mediabox Next kan geen opnames maken

Vandaag de Mediabox Next ontvangen en geïnstalleerd. Leek allemaal goed te gaan, maar geeft aan dat ik geen opnames kan maken met mijn huidige abonnement. Heb een alles in 1 compleet pakket.
Ook replay tv geeft aan dat ik me zou moeten abonneren.

Iemand suggesties?
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Roger73 . Welkom hier!
het gaat bij sommige klanten (nog) niet helemaal goed in de activatie van de nieuwe mediabox. Hoe gaat het nu bij jou?

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
Weisselberger
Level 5
Hoi Roger,

Welkom op het forum. Hoe lang geleden heb jij deze aangesloten? Het kan zijn dat de Next nog niet geregistreerd staat op het Ziggo netwerk en dat de complete functionaliteiten morgen pas actief zijn.
Roger73
Level 1
Topicstarter
Hi, vanavond aangesloten. Dank voor de reactie. Ik wacht morgen even af en anders ga ik even de servicedesk contacten.
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Het kan 24 uur of langer duren voordat het geregistreerd staat,.

Houd ons even op de hoogte als het langer duurd dan kan er altijd door een moderator vanuit Ziggo een zetje gegeven worden.

De moderator komt meestal binnen dag langs in topic’s.
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Roger73 . Welkom hier!
het gaat bij sommige klanten (nog) niet helemaal goed in de activatie van de nieuwe mediabox. Hoe gaat het nu bij jou?
0 Kudos
Roger73
Level 1
Topicstarter
Na 2 dagen leek de administratie voor een deel verwerkt. Opname en replay werken.
In overzicht van abonnement toen nog steeds de oude Horizonbox te zien en niet de nieuwe Mediabox Next. Hierdoor geen extra mogelijkheden in de Ziggo Go app.
Dat is uiteindelijk vandaag goed gekomen.
Alles werkt nu.
Zeer tevreden over de nieuwe Mediabox.
Lekker snel en duidelijk.

Was even wachten, maar is goed gekomen.
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Dank je voor je terugkoppeling Roger73 :relaxed: Heel veel plezier met de Nieuwe Media Box Next.
0 Kudos