1
Vraag
2
Reacties
PetraGJ

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next installeren met een wifibooster via stopcontact

Wij hebben een mediabox next ontvangen omdat de box xl kuren krijgt. Bij het instaleren las ik dat dit met een kabel aan het modem moet worden verbonden. Kan ik dit ook doen met een wifibooster via stopcontact. Deze kan ik namelijk dichter bij de tv plaatsen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

De Mediabox Next kan via zowel ethernet als Wi-Fi verbonden worden. Ethernet verdient hierbij de voorkeur.

 

Het is inderdaad mogelijk om van powerline-adapters gebruik te maken. Wel kun je het beste een PC aansluiten voordat je de Mediabox Next aansluit. Dit om te controleren of de stabiliteit en snelheid in orde zijn, bij powerline-adapters laten deze nog wel eens te wensen over.

Bekijk in context

1 Reactie 1
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

De Mediabox Next kan via zowel ethernet als Wi-Fi verbonden worden. Ethernet verdient hierbij de voorkeur.

 

Het is inderdaad mogelijk om van powerline-adapters gebruik te maken. Wel kun je het beste een PC aansluiten voordat je de Mediabox Next aansluit. Dit om te controleren of de stabiliteit en snelheid in orde zijn, bij powerline-adapters laten deze nog wel eens te wensen over.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic