Vraag
Reacties
Oplossing
NRD-LO
Level 4

Mediabox Next heeft kuren...

Hallo,

Mijn Mediabox Next heeft kuren, en wilt de afgelopen weken alleen nog maar aan gaan als ik de adapter van het stroom haal en er weer op zet.

Ik weet niet of het de box zelf is of de adapter. De Mediabox Next draait al een paar jaar bij mij ik denk dat het 1 of ander het begeven heeft.

Is het mogenlijk om de Mediabox Next om te ruilen voor een mini? 

b.v.d

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @NRD-LO ,

Fijn dat je zo lang gebruik hebt kunnen maken van de Mediabox Next. Jammer dat deze de laatste tijd wat kuren begint te vertonen. Het telkens loshalen en opnieuw aansluiten van de adapter is natuurlijk geen ideale situatie en kan behoorlijk frustrerend zijn. Graag bied ik je een oplossing aan.

Ik heb een nieuwe Mediabox Next voor je opgestuurd. Je ontvangt hierover een bevestiging per e-mail en zodra het pakket is verzonden krijg je ook een track & trace-code van PostNL. We ontvangen de oude (huidige) Mediabox Next (Humax 2008C-STB-ZG) graag retour. Je ontvangt hiervoor automatisch een retourdoos in je brievenbus. Geen haast, zorg er eerst maar voor dat de nieuwe het goed doet.

Laat gerust van je horen als je nog vragen hebt of als ik iets anders voor je kan doen. Ik wens je een goed weekend!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Gio2903
Level 17

de next word niet omgeruild voor een mini (en een mini ook niet voor een next (uitzonderingen daargelaten). een moderator kan een nieuwe next sturen.

vul even je postcode en huisnummer in zodat een moderator het gelijk in gang kan zetten

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je de next ook al terug gezet naar zijn fabrieksinstellingen ?

op welke power stand staat ie ?

en krijg je een foutmelding ?

NRD-LO
Level 4
Topicstarter

Ow oke.

Ik was in de veronderstelling dat de next eruit gefaseerd werd.

Dit omdat nieuwe klanten alleen een next opgestuurd krijgen.

Is toch weer 1 antenne kabel minder. En lekker alles over Ethernet of wifi.

Voor mij is het niet zo groot probleem, alleen dat formaat van de Mini bevalt me wel.

Postcode en huisnummer staat al in mijn profiel.

0 Kudos
NRD-LO
Level 4
Topicstarter

Nee geen foutmelding hij gaat gewoon niet aan. De led voorop brand ook niet meer.

Daar komt pas weer leven in met stroom eraf en erop.

Terug zetten naar fabrieksinstellingen is het eerste wat ik gedaan heb.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

welke power stand staat ie op ?

de next wordt zeker nog niet gefaseerd,

helaas is het omruilen van een next naar ene next mini en andersom niet mogelijk,

ook als de next defect is dan is het omruilen naar een next mini helaas niet mogelijk in dat geval wordt de next omgeruild voor een sort gelijke next waarschijnlijk de Humax maar het zou ook de Artis kunnen zijn

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @NRD-LO ,

Fijn dat je zo lang gebruik hebt kunnen maken van de Mediabox Next. Jammer dat deze de laatste tijd wat kuren begint te vertonen. Het telkens loshalen en opnieuw aansluiten van de adapter is natuurlijk geen ideale situatie en kan behoorlijk frustrerend zijn. Graag bied ik je een oplossing aan.

Ik heb een nieuwe Mediabox Next voor je opgestuurd. Je ontvangt hierover een bevestiging per e-mail en zodra het pakket is verzonden krijg je ook een track & trace-code van PostNL. We ontvangen de oude (huidige) Mediabox Next (Humax 2008C-STB-ZG) graag retour. Je ontvangt hiervoor automatisch een retourdoos in je brievenbus. Geen haast, zorg er eerst maar voor dat de nieuwe het goed doet.

Laat gerust van je horen als je nog vragen hebt of als ik iets anders voor je kan doen. Ik wens je een goed weekend!

NRD-LO
Level 4
Topicstarter

Top, ik zag de mail al langs komen👍🏽👍🏽

Dan kunnen we weer ff door✌🏽