hi kan ik ook handmatig een opname plannen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee, dat kan niet.
@Bigpapa Ik denk dat dat met opnames die in de cloud worden gezet niet mogelijk is. Dit houdt in dat de programmagegevens in een database worden gekoppeld aan klantgegevens. Ieder programma krijgt daarin een unieke code, die is niet te geven aan een bepaalde datum en willekeurigebegin- en eindtijd op een bepaalde zender.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nee, dat kan niet.
Toch wel vreemd.
Bij een verwarrende gids (wat nog eens gebeurd) kan je dus niets opnemen. Vanavond kwam Beau op RTL4 naar stond niet in de gids. Daar stond een ander programma in. Wat niet klopte kwa eindtijd. Al kon je de eindtijd maar instellen. Misschien idee om dit toch maar in de software te plannen.
@Bigpapa Ik denk dat dat met opnames die in de cloud worden gezet niet mogelijk is. Dit houdt in dat de programmagegevens in een database worden gekoppeld aan klantgegevens. Ieder programma krijgt daarin een unieke code, die is niet te geven aan een bepaalde datum en willekeurigebegin- en eindtijd op een bepaalde zender.
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210
Kunnen we opnameperikelen in het bovenstaande topic houden?
Dan blijft het een beetje overzichtelijk.
Steefb wrote:
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210
Kunnen we opnameperikelen in het bovenstaande topic houden?
Dan blijft het een beetje overzichtelijk.
Snap jou redenatie niet zo. Zie je wat er bovenaan staat? ?
Hoezo overzichtelijk : meer dan 4380 reacties.
Probeer eerst een orde aan te brengen in deze waslijst voordat de gebruiker met een probleem met zijn kluitje het riet instuurt 🤔😖😪
Heb ook een voorstel voor handmatig programmeren met de Mediabox Next, maar de antwoorden die op dit topic worden gegeven zijn niet erg bemoedigend.
Er wordt continue verwezen naar referenties in de cloud voor opnames, maar ik neem aan dat de Mediabox Next wel wat intern geheugen vrij heeft voor een paar handmatige programmeringen.
Mvg, Norbert Erkeland
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.