Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Er zijn al meerdere items, maar ik wil de mijne toevoegen, omdat het heel lastig is. De Next zit gekoppeld aan een Samsung ultra Hd tv en een Samsung soundbar via hdmi arc. Als ik de Next aanzet gaan ook de tv en de soundbar aan. Sinds een aantal dagen komt bij het aanzetten de Next uit standby en start de tv en de soundbar. Je ziet het wachtscherm en dan de melding van de tv: geen signaal controleer hdmi arc bron en vervolgens schakelt de Next weer uit naar standby. Als ik de stekker van de voeding verwijder en ik wacht een paar minuten start hij soms weer op. Het schakelaartje aan de achterzijde uitzetten geeft geen oplossing. Het is lastig dat dit nu al een paar maal zo moet.Als er al nieuwe software is opgezet dan heeft dit bij mij niet het gewenste effect..We hebben de Next nu ongeveer 2 maanden en het is pas een aantal dagen geleden begonnen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is en blijft hardware en software. Dat kan wel eens vastlopen.
Herstellen naar fabrieksinstellingen kun je doen via het menu Instellingen → systeem → fabrieksinstellingen
Al eens een fabrieksreset gedaan?
Ik zou niet weten hoe dat moet. Staat niets over in de handleiding. Hoe kan zoiets ontstaan na een paar maanden storingsvrij gebruik. Geknoei met software door Ziggo?!
Het is en blijft hardware en software. Dat kan wel eens vastlopen.
Herstellen naar fabrieksinstellingen kun je doen via het menu Instellingen → systeem → fabrieksinstellingen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...