1
Vraag
2
Reacties
Johannes46

Level 5
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Mediabox Next geeft geen signaal vanuit standby en schakelt weer uit

Er zijn al meerdere items, maar ik wil de mijne toevoegen, omdat het heel lastig is. De Next zit gekoppeld aan een Samsung ultra Hd tv en een Samsung soundbar via hdmi arc. Als ik de Next aanzet gaan ook de tv en de soundbar aan. Sinds een aantal dagen komt bij het aanzetten de Next uit standby en start de tv en de soundbar. Je ziet het wachtscherm en dan de melding van de tv: geen signaal controleer hdmi arc bron en vervolgens schakelt de Next weer uit naar standby. Als ik de stekker van de voeding verwijder en ik wacht een paar minuten start hij soms weer op. Het schakelaartje aan de achterzijde uitzetten geeft geen oplossing. Het is lastig dat dit nu al een paar maal zo moet.Als er al nieuwe software is opgezet dan heeft dit bij mij niet het gewenste effect..We hebben de Next nu ongeveer 2 maanden en het is pas een aantal dagen geleden begonnen

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes

Het is en blijft hardware en software. Dat kan wel eens vastlopen. 

 

Herstellen naar fabrieksinstellingen kun je doen via het menu Instellingen → systeem → fabrieksinstellingen 

Bekijk in context

3 Reacties 3
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes

Al eens een fabrieksreset gedaan?

Johannes46
Topicstarter
Level 5
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 13Likes

Ik zou niet weten hoe dat moet. Staat niets over in de handleiding. Hoe kan zoiets ontstaan na een paar maanden storingsvrij gebruik. Geknoei met software door Ziggo?!

K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes

Het is en blijft hardware en software. Dat kan wel eens vastlopen. 

 

Herstellen naar fabrieksinstellingen kun je doen via het menu Instellingen → systeem → fabrieksinstellingen 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic