sinds vanmorgen doet mjn soundbar het niet meer als ik de tv en de next aanzet!!!, bt en wifi werkt, dat geeft prima geluid maar de arc verbinding ineens niet meer!! graag hulp
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien je TV en Next en Soundbar even stroomloos maken, heb ik ook wel met mijn Samsung TV en soundbar, daarna weer op de stroom, dan zou alles weer moeten werken.
Of optische audiokabel ertussen als die mogelijkheid er is, van Sound Bar naar de TV. Dan naar je Samsung instellingen en optie Geluid, dan de uitvoer Optische Audio uitgang kiezen, dan heb je altijd werkende Sound Bar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien je TV en Next en Soundbar even stroomloos maken, heb ik ook wel met mijn Samsung TV en soundbar, daarna weer op de stroom, dan zou alles weer moeten werken.
Of optische audiokabel ertussen als die mogelijkheid er is, van Sound Bar naar de TV. Dan naar je Samsung instellingen en optie Geluid, dan de uitvoer Optische Audio uitgang kiezen, dan heb je altijd werkende Sound Bar.
excuus, ja stekker er ff uit werkte sorry voor late reactie!
Geen punt. Alleen maar heel fijn te lezen dat het is opgelost. Top! Een heel mooie dag nog 🙂
Voor mij ook blij te lezen dat het werkt 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.