1
Vraag
2
Reacties
Egalien

Level 8
  • 214Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes

Mediabox Next en Samsung soundbar: ARC verbinding werkt niet

sinds vanmorgen doet mjn soundbar het niet meer als ik de tv en de next aanzet!!!, bt en wifi werkt, dat geeft prima geluid maar de arc verbinding ineens niet meer!! graag hulp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Misschien je TV en Next en Soundbar even stroomloos maken, heb ik ook wel met mijn Samsung TV en soundbar, daarna weer op de stroom, dan zou alles weer moeten werken.

 

Of optische audiokabel ertussen als die mogelijkheid er is, van Sound Bar naar de TV. Dan naar je Samsung instellingen en optie Geluid, dan de uitvoer Optische Audio uitgang kiezen, dan heb je altijd werkende Sound Bar.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Misschien je TV en Next en Soundbar even stroomloos maken, heb ik ook wel met mijn Samsung TV en soundbar, daarna weer op de stroom, dan zou alles weer moeten werken.

 

Of optische audiokabel ertussen als die mogelijkheid er is, van Sound Bar naar de TV. Dan naar je Samsung instellingen en optie Geluid, dan de uitvoer Optische Audio uitgang kiezen, dan heb je altijd werkende Sound Bar.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Egalien. Ben je er uitgekomen met de tips van @Dave! ? 🙂

Egalien
Topicstarter
Level 8
  • 214Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes

excuus, ja stekker er ff uit werkte  sorry voor late reactie!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Geen punt. Alleen maar heel fijn te lezen dat het is opgelost. Top! Een heel mooie dag nog 🙂 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Voor mij ook blij te lezen dat het werkt 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic