Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik had gisteren een hele reactie getypt, maar daar is blijkbaar iets misgegaan…Bovenstaande hadden we uiteraard allemaal zelf al geprobeerd en nadat dat allemaal niet hielp hadden we de hoop gevestigd op een hardware reset en daar een monteur bij laten komen.
Uiteindelijk bleek het aan het kastje te liggen. Monteur probeerde eerst een hardware reset en dat werkte helaas niet. Toen toch een nieuw kastje geprobeerd en dat werkte direct! Dus...dat kan ook nog ;).
Wij zijn blij dat het opgelost is. Overigens hadden wij niet af en toe uren beeld: we hadden soms alleen flarden (een paar seconden max) en dan verdwenen ze weer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Yep ik denk ook aan een handshake probleem Sanne, probeer eens de Next en de C9 opnieuw te koppelen ...verwijder de Tv via het instellingen Beeld en geluid menu en zet alles uit, opnieuw opstarten en de Tv opnieuw aanmelden.
Next op HDMI ingang 2 van de TV ARC en de LG HDMI deepcolor op aan dan moet het goed gaan normaal gesproken anders zou ik toch nog een andere HDMI kabel proberen ….succes.
Gebruik de origineele HDMI kabel bijgeleverd met de Next of een andere Highspeed eens.
Ik had gisteren een hele reactie getypt, maar daar is blijkbaar iets misgegaan…Bovenstaande hadden we uiteraard allemaal zelf al geprobeerd en nadat dat allemaal niet hielp hadden we de hoop gevestigd op een hardware reset en daar een monteur bij laten komen.
Uiteindelijk bleek het aan het kastje te liggen. Monteur probeerde eerst een hardware reset en dat werkte helaas niet. Toen toch een nieuw kastje geprobeerd en dat werkte direct! Dus...dat kan ook nog ;).
Wij zijn blij dat het opgelost is. Overigens hadden wij niet af en toe uren beeld: we hadden soms alleen flarden (een paar seconden max) en dan verdwenen ze weer.
Bedankt voor je terugkoppeling, Sanne Rein. Voor iedereen die heeft gereageerd, dankjewel! Jullie hebben je best gedaan om mee mee te denken en uiteindelijk bleken de haperingen toch in het kastje zelf te zitten. Dan is het maar goed dat er een monteur bij je langs is gekomen die dit meteen met je heeft opgelost. Nu kan je eindelijk gaan genieten van die spiksplinternieuwe televisie 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.