Sinds een paar weken krijg ik de foutmelding 2212. Soms gebeurd dat als ik verder wil gaan met iets waarmee ik eerder ben begonnen, soms meteen bij het begin. Opnieuw beginnen lukt niet.
Na een aantal pogingen is de optie afspelen er niet eens meer, alleen de optie deleten.
Het lijkt vooral - maar niet alleen - te gebeuren bij BBC-programma's en ik ben niet de enige met dit probleem 😑
Stroom vd connector en mediabox ahalen lukt niet, herstarten van mijn telefoon (als ik cast via ZiggoGO) lukt niet.
Ik vind dit heel vervelend, vooral omdat dit probleem al werd gemeld in 2019 (!) & ik Ziggo heb gekozen omdat ze BBC-kanalen hebben..
Ik heb mijn mediabox aangesloten via een ethernetkabel en het gaat vooral om geprogrammeerde programma's.
Verder onthoudt de mediabox ook niet waar ik was, waardoor de functie 'continue watching' ook niet zo veel zin heeft.
Niet zo blij met Ziggo dus!
Hopelijk wordt dit snel opgelost.