Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
leonbrug
Level 1

Mediabox Next blijft hangen op 'welkom' en schakelt vervolgens uit

Sinds een week of twee geen tv meer. Hij gaat aan maar ook weer uit. Ik blijf hangen op een welkom scherm en soms verschijnt de tekst “ziggo” waarnaar de achtergrond na 3 seconde met groene blokjes wordt gevuld.l. Vervolgens gaat het weer opnieuw door en kom ik niet verder in het systeem.

Ik heb een reset gedaan dmv uit knop dan aan en de “-“ en status led 10 sec in te drukken. Wil eigenlijk gwn een simpele oplossing maar dat zal wel niet.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
puppie
Level 17

Nieuwe klant of is dit spontaan ontstaan.
Nieuwe tv box of....
Wat is er thuis gewijzigd dat dit in 1 keer gebeurde.

0 Kudos
leonbrug
Level 1
Topicstarter

Bestaande klant, box al een tijdje (jaar of twee +-2023). Verder niets veranderd thuis waarvan het merkwaardig is.

0 Kudos
PeterH2020
Level 10

Al eens een andere HDMI kabel geprobeerd?

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Al een week of 2 geen tv meer @leonbrug dat is al een behoorlijke tijd! Heb je, zoals PeterH2020 vroeg, al eens een andere HDMI kabel getest? Hoe is de box aangesloten en hoe is het energieverbruik in stand by ingesteld, staat deze op eco of bijvoorbeeld op hoog? 
Welke kleur heeft het lampje op de box, dit kan oranje, blauw of wit zijn, maar wellicht is er helemaal geen lampje dat brandt. 
Ik ontvang graag zoveel mogelijk informatie van je over het probleem dat je ervaart en wat je precies ziet op de box en over jouw bekabeling, dan kunnen we jou het beste helpen! 

0 Kudos