Sinds een week of twee geen tv meer. Hij gaat aan maar ook weer uit. Ik blijf hangen op een welkom scherm en soms verschijnt de tekst “ziggo” waarnaar de achtergrond na 3 seconde met groene blokjes wordt gevuld.l. Vervolgens gaat het weer opnieuw door en kom ik niet verder in het systeem.
Ik heb een reset gedaan dmv uit knop dan aan en de “-“ en status led 10 sec in te drukken. Wil eigenlijk gwn een simpele oplossing maar dat zal wel niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nieuwe klant of is dit spontaan ontstaan.
Nieuwe tv box of....
Wat is er thuis gewijzigd dat dit in 1 keer gebeurde.
Bestaande klant, box al een tijdje (jaar of twee +-2023). Verder niets veranderd thuis waarvan het merkwaardig is.
Al eens een andere HDMI kabel geprobeerd?
Al een week of 2 geen tv meer @leonbrug dat is al een behoorlijke tijd! Heb je, zoals PeterH2020 vroeg, al eens een andere HDMI kabel getest? Hoe is de box aangesloten en hoe is het energieverbruik in stand by ingesteld, staat deze op eco of bijvoorbeeld op hoog?
Welke kleur heeft het lampje op de box, dit kan oranje, blauw of wit zijn, maar wellicht is er helemaal geen lampje dat brandt.
Ik ontvang graag zoveel mogelijk informatie van je over het probleem dat je ervaart en wat je precies ziet op de box en over jouw bekabeling, dan kunnen we jou het beste helpen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.