Er zit sinds een paar weken een kraakje tikje in de audio. Dit is via de tv en via av receiver. En YouTube werkt ineens niet meer.
oja het heeft niets met kabels etc te maken alles zorgvuldig getest en boven hem ik een ci module daar geen probleem. Probleem bij alle zenders en ook via alles wat via de next box gaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb inderdaad de fabrieksinstellingen hersteld en nu werkt hij weer prima. Goed om te onthouden dus ! En ben benieuwd naar die nieuwe update of die dan ook stabieler is, ik heb m nu denk ik 5 maanden dus 5 maanden aangestaan enkel stand-by en niet op de eco want dat duurt me te lang.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In een ander vergelijkbaar geval was de oplossing de Next naar de fabrieksinstellingen te zetten.
Alles wordt weer opgepakt, behalve inloggen in Netflix en dergelijke apps.
Loop voor de zekerheid de instellingen even door of er niets veranderd is.
Ik zou dat kunnen overwegen alleen gaat dat natuurlijk ten koste van de opnames. Wel heb ik energie besparing uit staan, hij start dus nooit volledig op. Ik weet niet of mensen ervaring hebben dat dit dit probleem oplost ? Ik heb weleens de stroom eraf gehad en opnieuw opgestart maar ook dan zelfde issue.
“Ik zou dat kunnen overwegen alleen gaat dat natuurlijk ten koste van de opnames. “
Je geplande opnames en bewaarde opnames blijven intact, ze staan in de cloud.
Ik had van de week ook gekraak in het geluid, gewoon via de afstandsbediening uitgezet en toen het blauwe lampje op de Next uit was na een minuut weer aangezet en het was verholpen. Hier staat de box op eco trouwens
Ik heb inderdaad de fabrieksinstellingen hersteld en nu werkt hij weer prima. Goed om te onthouden dus ! En ben benieuwd naar die nieuwe update of die dan ook stabieler is, ik heb m nu denk ik 5 maanden dus 5 maanden aangestaan enkel stand-by en niet op de eco want dat duurt me te lang.
@carloderckx TOP, zijn je instellingen allemaal gebleven zoals je ze ingesteld had?
Met behoorlijk wat apparaten is het wel eens nodig om na een update nog een keer te herstarten voor een volledig juiste werking, 30 seconden de stroom eraf of indien dit geen oplossing bied, de fabrieksinstellingen.
Er zijn apparaten die dit niet nodig hebben, maar die zitten vrijwel altijd in de hoek van de duurdere, zakelijke kant van netwerkapparatuur en routers.
Verder werkt alles zoals het was met de instellingen en opnames en gebruikersprofielen. Hartelijk dank ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.