Opgelost! Ga naar oplossing.
Joch3m T. wrote:
Hoi, we doen al een tijdje mee met de test en zijn eigenlijk heel tevreden over de nextbox. Nu komt dus de vraag, nu de testperiode is afgelopen of we de box willen houden en dat willen we heel graag.
De nextbox zit nu direct (via Wifi) op een apart modem aangesloten aangezien mijn oorspronkelijke aansluiting/modem in bridge staat met een Asus Blue Cave router erachter en dit icm de nextbox wilde nooit lekker werken.
Ik wil mijn eigen netwerk behouden maar ook de nextbox, is hier al een oplossing voor of zou dit gewoon moeten werken.
Groetjes,
Jochem
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Joch3m T. wrote:
Hoi, we doen al een tijdje mee met de test en zijn eigenlijk heel tevreden over de nextbox. Nu komt dus de vraag, nu de testperiode is afgelopen of we de box willen houden en dat willen we heel graag.
De nextbox zit nu direct (via Wifi) op een apart modem aangesloten aangezien mijn oorspronkelijke aansluiting/modem in bridge staat met een Asus Blue Cave router erachter en dit icm de nextbox wilde nooit lekker werken.
Ik wil mijn eigen netwerk behouden maar ook de nextbox, is hier al een oplossing voor of zou dit gewoon moeten werken.
Groetjes,
Jochem
Joch3m T. wrote:
OK, top. Ik gebruik idd geen Ziggo DNS maar die van google. Ik weet niet of mijn router vlan kan assignen aan poorten maar ik zal de DNS wel gewoon op Ziggo zetten en de boel gaan testen.
Bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Jochem
rhendriks wrote:Joch3m T. wrote:Geen probleem!
OK, top. Ik gebruik idd geen Ziggo DNS maar die van google. Ik weet niet of mijn router vlan kan assignen aan poorten maar ik zal de DNS wel gewoon op Ziggo zetten en de boel gaan testen.
Bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Jochem
Laat je nog weten of dit allemaal lukt? ben wel even benieuwd ivm met het aansluiten van mijn 2e box (als ik die kan krijgen).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.