hallo
Ik heb de LG oled C1 65 inch TV ,en ik gebruik de nexbox van ziggo ,met de AB van de nexbox kan ik de TV ook bedienen,ook aan en uitzetten .
maar als ik de TV aanzet met de LG AB dan gaat de TV en de soundbar aan maar de nexbox niet , dus dan kan ik geen TV kijken ,hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor
alvast bedankt
gr j.leenders
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat zal zo blijven. De Next zal niet reageren op de commando's die de TV eventueel naar de Next stuurt via de hdmi kabel. Die functie zit er niet in.
Andersom werkt het wel. Als je de Next aanzet dan kan deze via hdmi ook andere apparaten aanzetten.
Perongeluk of bewust vergeten? Ik weet het niet. Wel jammer.
De ontwikkelaars gaan ervan uit, denk ik, dat abonnees de Next als middelpunt van het tv kijken zien. Voor velen zal dat ook zo zijn. Er zijn echter ook genoeg mensen die de Next maar voor een deel gebruiken en de rest op de TV zelf doen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat zal zo blijven. De Next zal niet reageren op de commando's die de TV eventueel naar de Next stuurt via de hdmi kabel. Die functie zit er niet in.
Andersom werkt het wel. Als je de Next aanzet dan kan deze via hdmi ook andere apparaten aanzetten.
Perongeluk of bewust vergeten? Ik weet het niet. Wel jammer.
De ontwikkelaars gaan ervan uit, denk ik, dat abonnees de Next als middelpunt van het tv kijken zien. Voor velen zal dat ook zo zijn. Er zijn echter ook genoeg mensen die de Next maar voor een deel gebruiken en de rest op de TV zelf doen.
oke dank je wel ,is inderdaad vreemd van ziggo ,ik stream veel op de LG. TV en die streaming apps kan ik niet op de nexbox zetten ,maar wel op de TV daarom gebruik ik de LG AB het meest
maar als het niet dan is het maar zo
nogmaals bedankt voor je snelle reactie 👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.