1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
john88

Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Mediabox Next aanzetten met afstandsbediening LG TV

hallo 

Ik heb de LG oled C1 65 inch TV ,en ik gebruik de nexbox van ziggo ,met de AB van de nexbox kan ik de TV ook bedienen,ook aan en uitzetten .

maar als ik de TV aanzet met de LG  AB  dan gaat de TV en de soundbar aan maar de nexbox niet , dus dan kan ik geen TV kijken ,hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor 

alvast bedankt 

gr j.leenders

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64

Level 18
T.E.A.M.
  • 5410Posts
  • 197Oplossingen
  • 3282Likes

Dat zal zo blijven. De Next zal niet reageren op de commando's die de TV eventueel naar de Next stuurt via de hdmi kabel. Die functie zit er niet in.

Andersom werkt het wel. Als je de Next aanzet dan kan deze via hdmi ook andere apparaten aanzetten.

Perongeluk of bewust vergeten? Ik weet het niet. Wel jammer.

De ontwikkelaars gaan ervan uit, denk ik, dat abonnees de Next als middelpunt van het tv kijken zien. Voor velen zal dat ook zo zijn. Er zijn echter ook genoeg mensen die de Next maar voor een deel gebruiken en de rest op de TV zelf doen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
bloemen64

Level 18
T.E.A.M.
  • 5410Posts
  • 197Oplossingen
  • 3282Likes

Dat zal zo blijven. De Next zal niet reageren op de commando's die de TV eventueel naar de Next stuurt via de hdmi kabel. Die functie zit er niet in.

Andersom werkt het wel. Als je de Next aanzet dan kan deze via hdmi ook andere apparaten aanzetten.

Perongeluk of bewust vergeten? Ik weet het niet. Wel jammer.

De ontwikkelaars gaan ervan uit, denk ik, dat abonnees de Next als middelpunt van het tv kijken zien. Voor velen zal dat ook zo zijn. Er zijn echter ook genoeg mensen die de Next maar voor een deel gebruiken en de rest op de TV zelf doen.

john88
Topicstarter
Level 4
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

oke dank je wel ,is inderdaad vreemd van ziggo ,ik stream veel  op de LG. TV en die streaming apps kan ik niet op de nexbox zetten ,maar wel op de TV daarom gebruik ik de LG  AB het meest 

maar als het niet dan is het maar zo 

nogmaals bedankt voor je snelle reactie 👍