Vraag
Reacties
Oplossing
Entzinger
Level 2

Mediabox Next - Zoemend geluid

Mijn mediabox Next maakt steeds een zoemend geluid, een soort fluittoon alsof er een ventilator in draait. Is daar wat aan te doen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Jammer om te lezen dat je tv momentje verstoord wordt door onze mediabox Next @Entzinger. Ik heb je gelijk een nieuwe opgestuurd, binnen 2-3 dagen heb je die in huis. 

De oude mediabox Next mag retour naar ons. 

Bekijk in context

Entzinger
Level 2
Topicstarter

De box is ontvangen. Het fluitend/zoemend geluid tot op dit monent niet meer gehoord😀

Bekijk in context

0 Kudos
7 Reacties 7
Steefb
Level 20
0 Kudos
Entzinger
Level 2
Topicstarter

Nee, het is geen echte fluittoon, meer zoemend en niet in stand-by maar tijdens het afspelen

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Jammer om te lezen dat je tv momentje verstoord wordt door onze mediabox Next @Entzinger. Ik heb je gelijk een nieuwe opgestuurd, binnen 2-3 dagen heb je die in huis. 

De oude mediabox Next mag retour naar ons. 

Entzinger
Level 2
Topicstarter

Dat is snel!! Klasse

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Namens @Lotte heel graag gedaan! Laat je weten of je de box ontvangen hebt en of de pieptoon/zoemend geluid nog voor komt @Entzinger

0 Kudos
Entzinger
Level 2
Topicstarter

De box is ontvangen. Het fluitend/zoemend geluid tot op dit monent niet meer gehoord😀

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Ontzettend fijn om te horen @Entzinger. Bedankt voor deze terugkoppeling. Mocht je onze hulp in de toekomst nodig hebben, dan weet je ons hier te vinden 🙂

0 Kudos