Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Sjaak13 . Zoals Evert al aangeeft: Je kunt deze zelf niet verwijderen. Indien een app inactief of verouderd is, zorgen wij ervoor dat hij eruit gaat.
Ik heb zojuist gekeken of er manieren zijn om (wanneer je inlogt met een account) specifieke content in de YouTube app te blokkeren. Ook heb ik gezocht naar een manier om de toegang tot YouTube volledig te blokkeren. Heel veel verder kom ik hier helaas niet mee.
Wel heb ik een tip. Maak een YouTube account (kan via Google) aan en log met dit account in op de YouTube app op de Mediabox Next. Zo kan je in elk geval zien wat er onlangs is bekeken, en heb je er dus enige controle achteraf op.
Daarnaast zet ik ook zeker de suggestie door om app's op de mediabox achter een pincode te zetten. Ik begrijp namelijk dat dit een hele fijne optie zou zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey Sjaak13 . Zoals Evert al aangeeft: Je kunt deze zelf niet verwijderen. Indien een app inactief of verouderd is, zorgen wij ervoor dat hij eruit gaat.
Ik heb zojuist gekeken of er manieren zijn om (wanneer je inlogt met een account) specifieke content in de YouTube app te blokkeren. Ook heb ik gezocht naar een manier om de toegang tot YouTube volledig te blokkeren. Heel veel verder kom ik hier helaas niet mee.
Wel heb ik een tip. Maak een YouTube account (kan via Google) aan en log met dit account in op de YouTube app op de Mediabox Next. Zo kan je in elk geval zien wat er onlangs is bekeken, en heb je er dus enige controle achteraf op.
Daarnaast zet ik ook zeker de suggestie door om app's op de mediabox achter een pincode te zetten. Ik begrijp namelijk dat dit een hele fijne optie zou zijn.
Zojuist is dit topic weer actueel geworden. Videoland heeft een nieuwe app. De oude app blijft staan en het voicecommando "videoland" en "videoland V2" openen beide de oude app die niet meer werkt.
Hallo @Carel0180 Welkom hier op de Ziggo Community.
Deze situatie is toch net even anders. Videoland gaat over op een tweede versie van de app en heeft tijd nodig om dit voor iedereen door te voeren. Hierdoor staan er tijdelijk 2 Videoland apps op de Next. Tot en met 4 oktober zijn ze bezig om de accounts over te zetten. Je ontvangt een mail van Videoland wanneer je over kunt schakelen naar de nieuwe Videoland app.
Vanaf 01-10 open je de nieuwe Videoland app via kanaal 151. Tot die tijd wordt de oude app geopend.
De datum waarop de Voice Command je naar de nieuwe app stuurt is nog onbekend.
Hallo Jiri,
Als je een nieuwe versie van Videoland invoert, dan moet je in mijn ogen je klanten even via een email waarschuwen dat de nieuwe versie er aan komt en de mensen niet meteen voor het blok zetten, dat je iets moet downloaden. De meeste oude mensen weten niet hoe dat werkt.
Oplossing: vervang de oude app meteen met de nieuwe app en neem de inloggegevens over.
Dan heeft niemand een probleem.
Ik snap je punt in deze @jschuurkes, ik zet je feedback door aan mijn collega's voor de toekomst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.