Kan ik mijn Mediabox-Next succesvol verbinden met een internetkabel aan een Smart-Pod in een stopcontact nabij mijn TV ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat zou moeten kunnen lukken.
Als ik een laptop aansluit aan de pod, dan heb ik een betere verbinding als via wifi met de pod.
Als je de netwerkkabel hebt aangesloten, wacht dan een minuut voordat je probeert om de Next om te zetten van de wifi naar de netwerkkabel, het duurt een tijdje voordat een apparaat een IP adres heeft gekregen van het modem via de pod.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat zou moeten kunnen lukken.
Als ik een laptop aansluit aan de pod, dan heb ik een betere verbinding als via wifi met de pod.
Als je de netwerkkabel hebt aangesloten, wacht dan een minuut voordat je probeert om de Next om te zetten van de wifi naar de netwerkkabel, het duurt een tijdje voordat een apparaat een IP adres heeft gekregen van het modem via de pod.
Dag @Icebird1
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.
Bij voorkeur zou ik de Mediabox Next met een netwerkkabel verbinden met het modem. De Mediabox Next aansluiten met een kabel aan de SmarWifi Pod heeft geen enkele meerwaarde omdat de Next ook draadloos is te verbinden.
Ik heb dat al een maand of drie en werkt perfect.
Hallo Wim, ik heb slechts een 100 MB internetverbinding. Verschillende zenders gaven problemen via wifi. Daarna kabel geplaatst tussen pod en mediabox en geïnstalleerd als bekabeld en werkt als een gedachte !
Gebruik die methode al 3 maanden en gaat super ,even paar minuten de tijd geven .
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.