1
Vraag
2
Reacties
Icebird1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next Verbinden met smart-pods

Kan ik mijn Mediabox-Next succesvol verbinden met een internetkabel aan een Smart-Pod in een stopcontact nabij  mijn TV ??

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75183Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat zou moeten kunnen lukken.

Als ik een laptop aansluit aan de pod, dan heb ik een betere verbinding als via wifi met de pod.

 

Als je de netwerkkabel hebt aangesloten, wacht dan een minuut voordat je probeert om de Next om te zetten van de wifi naar de netwerkkabel, het duurt een tijdje voordat een apparaat een IP adres heeft gekregen van het modem via de pod.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75183Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat zou moeten kunnen lukken.

Als ik een laptop aansluit aan de pod, dan heb ik een betere verbinding als via wifi met de pod.

 

Als je de netwerkkabel hebt aangesloten, wacht dan een minuut voordat je probeert om de Next om te zetten van de wifi naar de netwerkkabel, het duurt een tijdje voordat een apparaat een IP adres heeft gekregen van het modem via de pod.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Icebird1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.

Bij voorkeur zou ik de Mediabox Next met een netwerkkabel verbinden met het modem. De Mediabox Next aansluiten met een kabel aan de SmarWifi Pod heeft geen enkele meerwaarde omdat de Next ook draadloos is te verbinden. 

ruudenanna

Level 6
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Ik heb dat al een maand of drie en werkt perfect.

Icebird1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Wim,  ik heb slechts een 100 MB internetverbinding. Verschillende zenders gaven problemen via wifi. Daarna kabel geplaatst tussen pod en mediabox en geïnstalleerd als bekabeld en werkt als een gedachte !

ruudenanna

Level 6
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes

Gebruik die methode al 3 maanden en gaat super ,even paar minuten de tijd geven .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic