Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo allemaal. Ik heb de mediabox next sinds gisteren maar ik heb nog een ouderwetse beeldbuis televisie met alleen scart. Ik wou heel erg graag de scart out kabel bestellen zodat ik mijn tv kan aansluiten. Groetjes Charlie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @charliepelder2, welkom hier!
Bij deze heb ik de juiste kabel jouw kant opgestuurd, zodat je jouw Mediabox Next kan aansluiten op jouw televisie met een scart-aansluiting. De kabel zit binnen enkele dagen in de bus en ontvang je kosteloos van mij! 🙂
Hoi @charliepelder2
Bestaan die toestellen nog?
Weet je dat je heel wat mist?
HD kwaliteit om maar niet te spreken van 4K kwaliteit.
En zo duur zijn die TV's niet meer.
Natuurlijk kan ik niet in je portemonnaie kijken, maar zou het niet te overwegen zijn om eens een mooi toestel aan te gaan schaffen?
Dag @charliepelder2
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
De mini-SCART-out van de Mediabox Next is inderdaad niet standaard en anders bedraad. Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
@charliepelder2 . Van marmitek is er een omvormer van hdmi naar scart te koop. Zo rond de 50 euro. werkt prima.
Teun.
@Teun schreef:
@charliepelder2 . Van marmitek is er een omvormer van hdmi naar scart te koop. Zo rond de 50 euro. werkt prima.
€54,99 exclusief verzendkosten?
De SCART-kabel van Ziggo is gratis en wordt bovendien gratis verzonden.
Wat kun je nog meer doen met € 50?
Hi @charliepelder2, welkom hier!
Bij deze heb ik de juiste kabel jouw kant opgestuurd, zodat je jouw Mediabox Next kan aansluiten op jouw televisie met een scart-aansluiting. De kabel zit binnen enkele dagen in de bus en ontvang je kosteloos van mij! 🙂
Super dankjewel hartstikke bedankt😃😃😃😃
Ja inderdaad. Dat is best veel geld voor een klein apparaatje
Ja dat is waar maar deze is gratis
Ze hebben hem al opgestuurd naar mijn huis
Jazeker bestaan die beeldbuizen nog. Heb de hele schuur vol staan. Ben groot liefhebber van apparaten van weleer
Gebruiken beeldbuis televisies niet extreem veel stroom?
@wewanl , die dingen vreten energie. Je moest bij inbouw in een kast rondom 10 cm vrijlaten voor warmte afvoer. Dat was niet voor niks
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...