charliepelder2

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next Scart Out kabel bestellen

Hallo allemaal. Ik heb de mediabox next sinds gisteren maar ik heb nog een ouderwetse beeldbuis televisie met alleen scart. Ik wou heel erg graag de scart out kabel bestellen zodat ik mijn tv kan aansluiten. Groetjes Charlie

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @charliepelder2, welkom hier!

Bij deze heb ik de juiste kabel jouw kant opgestuurd, zodat je jouw Mediabox Next kan aansluiten op jouw televisie met een scart-aansluiting. De kabel zit binnen enkele dagen in de bus en ontvang je kosteloos van mij! 🙂

Bekijk in context

25 Reacties 25
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Hoi @charliepelder2 
Bestaan die toestellen nog?

Weet je dat je heel wat mist?
HD kwaliteit om maar niet te spreken van 4K kwaliteit.
En zo duur zijn die TV's niet meer.
Natuurlijk kan ik niet in je portemonnaie kijken, maar zou het niet te overwegen zijn om eens een mooi toestel aan te gaan schaffen?

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @charliepelder2 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

De mini-SCART-out van de Mediabox Next is inderdaad niet standaard en anders bedraad. Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@charliepelder2 . Van marmitek is er een omvormer van hdmi naar scart te koop. Zo rond de 50 euro. werkt prima. 

 

Teun.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Teun  schreef:

@charliepelder2 . Van marmitek is er een omvormer van hdmi naar scart te koop. Zo rond de 50 euro. werkt prima. 


€54,99 exclusief verzendkosten? 
De SCART-kabel van Ziggo is gratis en wordt bovendien gratis verzonden. 
Wat kun je nog meer doen met € 50?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @charliepelder2, welkom hier!

Bij deze heb ik de juiste kabel jouw kant opgestuurd, zodat je jouw Mediabox Next kan aansluiten op jouw televisie met een scart-aansluiting. De kabel zit binnen enkele dagen in de bus en ontvang je kosteloos van mij! 🙂

charliepelder2
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super dankjewel hartstikke bedankt😃😃😃😃

charliepelder2
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja inderdaad. Dat is best veel geld voor een klein apparaatje

charliepelder2
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja dat is waar maar deze is gratis

charliepelder2
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ze hebben hem al opgestuurd naar mijn huis

charliepelder2
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Jazeker bestaan die beeldbuizen nog. Heb de hele schuur vol staan. Ben groot liefhebber van apparaten van weleer

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Gebruiken beeldbuis televisies niet extreem veel stroom? 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@wewanl , die dingen vreten energie. Je moest bij inbouw in een kast rondom 10 cm vrijlaten voor warmte afvoer. Dat was niet voor niks 

Ronald B.

Level 6
  • 121Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Beste Cecilia, ik heb een mooie grote beeldbeeld televisie met een scartaansluiting. Momenteel staat hij aangesloten op een Pace decoder, maar de laatste tijd valt het geluid weg en kan ik ook geen NPO meer herhalen. Er zit geen HDMI aansluiting op de televisie dus de Next Mini is geen optie.  Heeft u ook een kosteloze kabelomvormer voor mij ?  Dan pas kan ik overschakelen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ronald B. 

Ik heet natuurlijk geen Cecilia, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Ziggo een kosteloze kabelomvormer op voorraad heeft. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Wim C.  schreef:

Dag @Ronald B. 

Ik heet natuurlijk geen Cecilia, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Ziggo een kosteloze kabelomvormer op voorraad heeft. 


Wat @Wim C. schrijft, deze mini scart aansluiting zat alleen op de arris next, ik betwijfel of deze nog verkrijgbaar is.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Ronald B.  schreef:

Beste Cecilia, ik heb een mooie grote beeldbeeld televisie met een scartaansluiting. Momenteel staat hij aangesloten op een Pace decoder, maar de laatste tijd valt het geluid weg en kan ik ook geen NPO meer herhalen. Er zit geen HDMI aansluiting op de televisie dus de Next Mini is geen optie.  Heeft u ook een kosteloze kabelomvormer voor mij ?  Dan pas kan ik overschakelen.


Hallo,

 

Dan misschien de Pace vervangen voor een Next, want deze heeft meen ik een mini-scart uitgang. De Mini-scart naar scart kabel heeft Ziggo, want de pin layout is niet standaard.

 

Als u de Pace vervangt door een Next, dan moet u daar wel speciaal naar vragen, anders krijgt u een Mini en die is dan niet meer om te ruilen.

 

Laat u verder de helpdesk links liggen, die kan u in die geval niet helpen. Wat u op een Ziggo mod.

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Pasi  schreef:

 

Als u de Pace vervangt door een Next, dan moet u daar wel speciaal naar vragen, anders krijgt u een Mini en die is dan niet meer om te ruilen.

Ik ben bang dat de Mediabox Next geen optie is. Deze mediabox wordt alleen geleverd ter vervanging voor een Mediabox (Horizon) XL óf als een Mediabox Next defect raakt.

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

ding kan gewoon besteld worden als je dit aangeeft hoor. zonder voorkeur krijg je een mini

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Pasi Deze mini scart zit alleen op de arris next, op de latere humax next is die er niet meer.

Steefb_0-1707681000729.png

 

 

Uitgelicht topic