bij deze mediabox kunnen we in Netflix niet meer de ondertiteling groter maken. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat kun je ook via www.netflix.com doen, daar inloggen, dan accountinstellingen, dan het profiel kiezen waar je de ondertiteling groter voor wil hebben, dan de optie "weergaven ondertiteling" en daar kan je het aanpassen door de juiste "tekstgrootte" te kiezen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Spaghetti. Poeh, geoeie vraag. Ik moet zeggen dat ik sowieso nooit deze optie heb gezien/gebruikt. Kon dit met een andere mediabox wel?
Inderdaad, eerst hadden wij mediabox XL, bij deze kon het wel. Gezien onze leeftijd is het veel fijner lezen
@Spaghetti Dat begrijp ik heel goed! Hoe deden jullie dit voorheen?
Dat kun je ook via www.netflix.com doen, daar inloggen, dan accountinstellingen, dan het profiel kiezen waar je de ondertiteling groter voor wil hebben, dan de optie "weergaven ondertiteling" en daar kan je het aanpassen door de juiste "tekstgrootte" te kiezen
Het is gelukt met de ondertiteling van Netflix, heel hartelijk dank
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.