1
Vraag
2
Reacties
riand

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next - Ik wil iemand spreken i.p.v. keuzemenu

Als ik Ziggo bel krijg ik allerlei menu’s die ik niet wil hebben. Ik wil iemand spreken om info over een apparaat en eventuele aanschaf. Ik prik dan maar op de gok een keuze en hoop dan iemand aan de lijn te krijgen. Weet iemand hoe ik in alle keuzemenu’s  een fysiek persoon van Ziggo aan de lijn krijg?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hatolex

Level 16
  • 1408Posts
  • 47Oplossingen
  • 912Likes

@riand , ik heb je geantwoord in je andere topic over hetzelfde onderwerp. Je kunt beter niet 2 topics starten over het zelfde onderwerp, dat werkt verwarrend.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75648Posts
  • 5169Oplossingen
  • 22184Likes

Hier vind je informatie over wat met een Next mogelijk is:

Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo

Geen idee welke keuzes je precies moet maken in het bel menu.

riand
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

In de handleiding staat: als je niet de mediabox met internetkabel kunt verbinden, verbind de box dan in stap 2 via WiFi. Maar in stap 2 staat alleen koppelen afstandsbediening met de box. Wie weet

hoe ik box moet verbinden met WiFi?

Hatolex

Level 16
  • 1408Posts
  • 47Oplossingen
  • 912Likes

@riand , ik heb je geantwoord in je andere topic over hetzelfde onderwerp. Je kunt beter niet 2 topics starten over het zelfde onderwerp, dat werkt verwarrend.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6366Posts
  • 235Oplossingen
  • 4958Likes

@Hatolex het zijn er geen twee maar vier topics over hetzelfde onderwerp. Zo kun je óók je tijd vullen.

riand
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wat voegt een internetkabel naar Mediabox Next eigenlijk toe?

Hatolex

Level 16
  • 1408Posts
  • 47Oplossingen
  • 912Likes

@riand , een veel stabielere verbinding dan met WIFI ooit mogelijk is. Vandaar ook het advies van de bekabelde verbinding. En bij sommige diensten van de box heb je een internet verbinding nodig.

riand
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heeft alleen tv uitzendingen kijken, opnemen, terugkijken etc. Internetkabel nodig?

Hatolex

Level 16
  • 1408Posts
  • 47Oplossingen
  • 912Likes

@riand , je hebt voor terugkijken en opnemen in ieder geval een stabiele internet verbinding nodig. TV kijken gaat via coax.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6366Posts
  • 235Oplossingen
  • 4958Likes

@riand behalve live-TV hebben -voor zover ik weet- alle andere functies een internetverbinding nodig. En zoals @Hatolex dat al noemde is de meest stabiele verbinding een netwerkkabel, zo mogelijk rechtstreeks op het modem aangesloten.

riand
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Jouw antwoord is pas echt tijdverspilling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic