Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
wonsojc wrote:
Hallo Robbo
Dank voor je reactie. Ik heb idd via instellingen voor geluid geprobeerd om soundplate te koppelen
Ik had een soundplate met HDMI in en HDMI uit (Met ARC.) Probleem was dat deze niet in de lijst voorkomt van Mediabox Next. (Merk Nedis) dus Volume moest weer met aparte AB.
Ik dacht dus... als ik nu de Soundbar aansluit op Next met Optical. werkt deze dan ook op de AB van mediabox. (Ik heb ook enkele tientallen merken geprobeerd om te kijken of deze iets deden met NEDIS maar helaas.
Medibox is een superding voor TV en opnemen. Maar zodra je er iets anders mee wil is dat nog niet ontwikkelt. HEt zal tzt wel komen maar je geduld he. (Plex en andere apparatuur)
In ieder geval alvast bedankt voor je reactie
MvG
Jo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.