Goedemiddag @Mfrakking, zoals ook al even via privéberichten besproken ben ik blij dat we het uiteindelijk hebben kunnen oplossen. Een erg vreemde en unieke situatie die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Maar na controle van het serienummer kwam het al snel aan het licht. Ter verduidelijking, de 4K 'versie' van Ziggo Sport (14) werd niet geblokt, maar omdat de mediabox in de verkeerde woonplaatst stond geregistreerd (verkeerde city code) 'keek' deze naar de verkeerde frequentie om de 4K versie van Ziggo Sport weer te geven.
Waarom je opnames nu vreemd gedrag vertonen kan ik nog niet zo direct verklaren. De opnames zijn als het goed is gekoppeld aan je klantnummer wat met de administratieve wijzigingen niet gewijzigd is. En wat ik uit de privéberichten begreep kwam dit ook al voor dat er een administratieve wijziging was gedaan (?)
Dat ze gesynchroniseerd zijn met je opnames die je in Ziggo GO ziet is het juiste en verwachte gedrag. Als ik je mediabox uitlees zie ik over de afgelopen dagen wel enkele verwijderacties van opnames, maar ik kan zo niet zien welke opnames dat zijn. Dus dat zouden ook net zo goed wel bewuste acties van jou zijn geweest. Als je hier nog verder in wil duiken dan kan ik wat tijdstippen delen via privébericht zodat we samen kunnen nagaan of dit acties vanuit jou zijn geweest. Laat het maar weten.
Excuses in elk geval voor deze vervelende situatie en bedankt voor je medewerking.