Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beetje late reactie, maar het is niet even het is meer dan een uur.
En meestal 's nachts om een uur of 4 of vijf.
Ik slaap heel licht en word dan wakker van de ventilator.
En ik moet er om 6 uur uit om te werken, maar het gebeurt ook wel eens in de nacht van zaterdag op zondag.
Dus gaat hij 's avonds helemaal maar van de stroom af, en 's morgens dan maar weer aan.
Jos
Goedemorgen @Batraaf
Goed dat je hem helemaal uitschakelt wanneer je gaat slapen. Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je er van wakker wordt.
Helaas hebben wij geen invloed op wanneer de box zijn updates binnen haalt. Dit is niet iets wat we in kunnen regelen. Er worden continu update verstuurd en we ontkomen er niet aan dat dit ook in de nacht moet gebeuren.
Het is wel vreemd dat hij vervolgens een uur blijft draaien. Dat lijkt mij niet echt Economisch.
Je weet zeker dat deze in Eco-modes staat?
Ik zie dat het hier om jouw tweede mediabox gaat. Vertoont de eerste dit zelfde gedrag in Eco-modes?
Hoi Jiri,
Ik zal hem eens omwisselen met de box beneden.
Die staat wel in de normale modus, dus dan zet ik die ook in eco.
Bij de horizon box kon je wel in de instellingen aangeven hoe laat die ging zoeken naar updates.
Maar die ging zelf dan op zoek naar updates, terwijl de next via Ziggo word ingeschakeld.
Groetjes Jos
Hoi @Batraaf, super dat je dit wilt doen! Laat je ons weten hoe het dan gaat?
Dan vraag ik me af waarom ik op dit tijdstip weer klaarwakker geworden ben van dat felle witte licht van de Next mini. Al meer dan 30 minuten gewacht of het uit zou gaan, nu de stekkers er maar uit getrokken. Geen last van gehad de afgelopen maanden maar nu ineens weer wel.
Is er een update geweest waardoor ik de instellingen weer moet checken?
Potverdorie morgen weer vroeg m'n bed uit, dus ja het maakt me chagrijnig op Ziggo (ook door andere Ziggo zaken overigens)
Ik lees dit topic met lichte verbazing, zeker de uitleg wat betreft de TV gids, de mediabox kan de meest actuele gids toch gewoon tijdens het opstarten ophalen, op deze manier krijg je toch ongewenst extra sluimerverbruik. Nu zal dat niet schokkend veel zijn, maar telt over een heel jaar gezien toch mee. De eco stand zijn doel te missen door deze werking.
Wat gek dat dit probleem uit het niets ineens weer tevoorschijn komt, @Brazzie Goed dat je het hier meldt.
Wil je het de aankomende dagen eens in de gaten houden?
Bij het volledig stroomloos maken, weet je in ieder geval zeker dat hij 's nachts niet aan gaat.
Ik hou het in de gaten en zal het hier melden. Stroomloos betekent elke keer m'n bed uit stappen om de stroom eraf te halen?
Dankjewel.
Ja, klopt. De stekker uit de stroom halen.
Dat vind ik géén oplossing eerlijk gezegd, beetje terug naar de tijd zonder afstandsbedieningen 😉
Afgelopen nacht is het in ieder geval niet voorgekomen en ik hoop dat het zo blijft.
Ik snap überhaupt niet waarom fabrikanten allemaal van die felle lichtjes in hun apparaten moeten stoppen. Was al blij dat met de Deco app je dat kan regelen, zou met alle andere apparatuur ook zo moeten zijn.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...